Tak ale keby sa v ramci budovania TIOP podarilo potiahnut elektricku z Astronomickej cez Pharos az naletisko nebolo by zle ?
Jednak by to malo zmysel, kedze terminal uprostred nicoho, by bol napojeny na nosny system a zaroven, cely region by vedel vlakom prist na letisko s prestupom na elektricku.
Samozrejme na taku sprostost ako TGV na letisko by a mohlo konecne zabudnut.
Tak vydat ide iba EURegio Bruck an der Leitha - Gyor, co je 14 eur (mozna cesta tam aj spat, neplati napr. v railjetoch). To uz teda rovno mozes kupit aj na Slovensku jednosmerny Parndorf-Gyor, ak naspat ist nechces.
Veľa možností tam nie je Buď neúmyselné podhodenie výhybky zo strany ŽSR, alebo prehliadnutie signálu posun zakázaný na posunovacom návestidle zo strany rušňovodiča/pracovníka na poslednom vagóne. ?
Majiteľ podľa svojho webu počíta s vytvorením dokonalej dopravnej siete a napojením na rýchlodráhu siete TEN-T Bratislava-LMRŠ - Wien-Schwechat Flughafen ? ? ? .
Môžete vystúpiť na zastávke Váhostav (L67 a 87), prebehnúť cez trať, kus po poli a potom už len krížom cez cestu do zábradliami obohnaného priestoru - chodníka.
Pri vydaji na CD je cena listka Parndorf-Gyor 14,20 EUR (alebo 10,70 s RailPlus zlavou) - pri vydaji na ZSSK by cena mala byt velmi podobna. V kazdom pripade si myslim ze pri vydaji na OBB to bude podstatne lacnejsie. Dnes idem do Rakuska, tak ak nezabudnem, skusim pozriet kolko to stoji v ich automatoch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Samozrejme mesto na to nema, ale ak by sa vyuzili fondy...