Lebo to jazdí na Dolné Hony ? ? Tam je to aj cez deň zlé, stačí si pozrieť 15TrM, čo na nich prevádzka na 201, 202 zanechala.. a už sa začínajú trhať sedadlá a tagovať vo veľkom aj na 31Tr...
Keby to bolo iba na N44 a N47 - aj na Kolibu a do Hopy občas síce chodia hovadá, ale tam sa ináč cez. prac. dni nikto nevozí, takže tam by sa ten voz ešte možno šetril ? ?
Co je to za ptakovinu, vies co jazdi na autobusovych nocakoch? To iste co cez den (okrem petrzalskych liniek, kam zamerne davaju starsie vozy, aj to plati len na "dlhych" poradiach) a je to v pohode. Preco maju byt tbusy nejaka vynimka? Kde sa berie predpoklad, ze kazdy voz nasadeny na nocak bude zniceny?
Pokiaľ sa preferovala nízko podlažnosť na Kramáre, kde chodí viac ľudí či o barlí palíc alebo s teplotami z plnších vozov, tento ich sajrajt ktorý bol i dnes vypustený zbytočne bla bla do ovzdušia nemuseli ani vypúšťať. Realita je, že preferované np vozy obsluhujú južne údolie pošahané sem tam vandalizmom a akokoľvek, To čo sa deje na linke 203 a 204 je viac menej nesystémové a od veci. Nemali tam byť na 204 už náhodou len dve NP Tr 30, Tr 31 z hrobonky a ostatné 15 Tr z Trnávky ? a 203 naozaj potrebuje NP ?
V kazdom pripade:
1) kde ostali sluby o vyberovych konaniach na dolezite posty
2) dostat post za odstupenie a podporu protikandidata nezavana novym cerstvym vzduchom ako sme dufali. zda sa, ze stojate vody na magistrate ostanu stojate a dalej zapachajuce.
Prave naopak, ja celkom verim ze sa v doprave vyzna, napokon v tej oblasti robi dlhe roky. Otazne ovsem je ake zaujmy bude presadzovat a aky je jej "filozoficky pohlad na dopravu". Ale ak by to bolo take ako prejavila v kampani tak super.
Ano, Ujo Zamocnik odchadza a strieda ho (neviem ci vhodna ) neuspesna kandidatka na primatora p. Kratochvilova. Hoc mi pani bola sympaticka, ci sa vyzna v doprave pochybujem. No myslim si, ze stale je lepsie je cusat ako cim dalej tym viac sa splachovat do vieme coho - co bolo v pripade Uja.
Dávnejšie som započul, že tak či onak tie pneu sú na štýlom brzda plyn jazdiacich vozoch tak pár mesiacov (určite tu znalejší potvrdia či 2 a pol, 3 či 4) pred ich výmenou za nové. A tak som si pár krát hovoril, že čo stojí v ceste dajme tomu od nejakého októbra do januára obúvať zimné pneu a mať aspoň časť parku pripravenú na každoročne opakujúce sa situácie.(ale asi spotreba, a bla bla).
Veď tomu rozumiem ? Ale celý čas sa bavíme o zimných pneumatikách a nie o solení, či hej? Bez ohľadu na konkrétny stav vozovky si dovolím tvrdiť, že výmena pneumatík redukuje relatívny výskyt mimoriadnych situácii v MHD v súvislosti s poveternostnými podmienkami (hoci jedným dychom dodávam, že to nie je všeliek). Do akej miery a či sa to oplatí, to Ti povedať neviem. Očakával by som, že DPB zavedie systémovú pokusnú pilotnú premávku na vybraných linkách a zhodnotí či je zvýšenie nákladov hodné zvýšenia spoľahlivosti.
Zhodneme sa, že v súčasnej sieti existujú linky, kde by zimné pneumatiky boli zbytočný luxus.
Mike