Reply on: Valec #203931:
Ja by som skôr šiel cestou rezidenčného paušálneho parkovania. Kto má EČV BA/BL má možnosť si na jedno osobné motorové vozidlo zakúpiť ročnú známku (povedzme za 20 €, v prípade druhého auta by mohol byť poplatok násobný). V uliciach by sa zriadili "verejné parkoviská" s pomerom 3:1 v prospech rezidentov, kde by tieto vozidlá mohli parkovať. Kto nestihne, tak smola, máme kopec súkromných parkovísk, kde je navyše po určitej dobe garantovaná fixná cena. To by zároveň donútilo obyvateľov s prechodným pobytom zmeniť si trvalý pobyt a tým by BA získala štatisticky viac obyvateľov a viac peňazí do rozpočtu na ľudí, ktorý tu teraz reálne žijú, mesto financuje ich potreby a peniaze za nich utekajú mimo. Za posledných 20 rokov klesol počet obyvateľov v Petržalke zo ~120 tisíc na 104 tisíc. Reálny počet osôb sa však nezmenil, no sú bytové domy v Petržalke, kde sa všetky byty prenajímajú. Osobne poznám aj ľudí, ktorý dokonca v BA vlastnia nehnuteľnosť, no trvalý pobyt majú stále kdesi v Svidníku. A statická doprava úzko súvisí s dynamickou.
fanatikmhd
Inak take bokovne OT: ak som po polozeni T3 spravne ratal, tak deponovacia kapacita juraku je na stojanke 3x60T cize 180 vozov. Navyse je este srotovna kolaj, skusobna, dielne a hala denneho. Pri lepsej sebakazni sa da polozit medzi kazdu stojanku zvlast kolaj s deponovacou kapacitou 15xT cize 30T. To je uz 210T. Mam pocit, alebo je jurak kapacitne predimenzovany? Ak by veskere linky zacinali a koncili v meste, tak je prakticky mozne veskere kolajove vozitka schovat a vypravovat z JRD... Je to nahoda? ci nejaky byvaly tajny umysel?