Ja verejne vyhlasujem, ze o styri roky budem kandidovat za primatora. Ved ked moze hento, mozem aj ja! ? aspon sa dobre pobavim v studiu. Obdivujem Milanov a Iva, ze sa nahlas nesmeju ?
Pár uvedení na pravú mieru:
1) Dvere:
Nové električky (Siemens Avenio) majú 8 dverí.
Inak je to takto (chronologicky podľa veku:
P3 (Rathgeber GT4) 4 dverí pri dĺžke 16,7 m, premávajú obvykle v súprave s vlekom p3, takže súprava s dĺžkou 37 m má 8 dverí.
R2 (AdTranz GT6N)4 dverí pri dĺžke 27 m - sťažnosti cestujúcich na nedostatok dverí a pomalú výmenu cestujúcich!
R3 (AdTranz/Bombardier GT8N2) 6 dverí pri dĺžke 36 metrov.
S1 (Stadler Variobahn) 6 dverí pri dĺžke 34 metrov.
T1 (Siemens Avenio) 8 dverí pri dĺžke 37 metrov.
Jedna z požiadaviek na nové vozidlo bola čo najviac dverí.
2) Interval:
Interval 10 minút je daný:
a) Nedostatkom vozidiel.
b) Električka nie je nosný dopravný systém.
c) Posilové linky (napr. 20/21/22 - výsledný interval 20/21 je v špičke 4 - 6 minút, doplnený na najzaťaženejšej časti linkou 22 na celkové 2,5 - 3 minúty)
d) Súbehy liniek, takže interval 10 minút je len na koncoch radiál.
3) Automaty:
Automaty vo vozidlách MasterCard neberú, len cash (mince) a nemeckú kartu EC Geldkarte. Automaty na zastávkach berú k tomu aj bankovky, pár najnovších aj VISA/MasterCard. Celkove panunuje v Nemecku nechuŤ k prijímaniu "klasických" bankových kariet VISA/MC (v -nemecku nazývaných "Kreditkarten" bez ohľadu na to, či je karta debetná alebo kreditná) kvôli vysokým poplatkom oproti nemeckému združeniu Geldkarte. Nedávno začali aj DB obmedzovať možnosť použitia VISA/MC vo svojich automatoch.
V prvom rade, v prispevku na ktory reagujes som uznal ze to je dobre tak ako je.
Ten druhy odstavec je ale, odpust, totalna hlupost. To akoze teraz vsetci musia suhlasit vo vsetkom s DPB lebo "inak to zrusia"? Ja nemozem za to ze v socialisticky fungujucom DPB sa vseobecne kazda kritika berie ako utok a nie ako podnet na zlepsenie - pricom ak sa vhodne odkomunikuje preco je to lepsie tak ako to je (co spravil napr. d3k0) tak samozrejme je v poriadku ak sa nezrealizuje.
Presne, ako pisali frenky + d3k0, na prestup smer Prazska a Sancova je 5min (23:56-00:01) a hadam ktosi z Postovej nepojde do Petrzalky cez HLS. Vychylenie 1ky by zrusilo obojsmernu nadvaznost 5+1 Dubravka>KV>HLS.
Ale budme vsetci pokojni, zodpovedni pani to tu citaju, pripomienky si mozu vyhodnotit ako kritiku zo strany cestujucich a rychlo navrhnu posledny spoj 1ky zrusit.. A bude po probleme i vecernej nadvaznosti z centra k NV.
A ešte keď pôjdeme do detailov, tak kto ide z mesta na N74. môže použiť aj končiace eliny na Vajnorskú alebo Račiansku a prestúpiť na ňu na Trnku, alebo Račku. Nehovoriac o tom, že veľká časť trasy je pohodlne dostupná z N61, 70, 72 (z N72 sa dá prestúpiť na N74 smer slovnaft).
Takže vlastne nám ostal "problémový" iba prestup na N21 a N37.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8686/trolejbus-skoda-30-trdg-v-prvy-den-s-cestujucimi-12-11-2014.html?#127780-Priestor-medzi-2-a-3-dverami-vyplna-diesel-agregat