Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #203131:
Síce som nezaregistroval, že by sa tu niekto vyhhlasoval za odborníka na motory LIAZ a ich štartéry ale jednu dobrú radu ti dám - je na to taký prístroj, volá sa ohmmeter.
Reply on: Marek1978 #203129:
Toto je nejaká nová správa?
1. Využíva sa opcia na jednosmerné električky. Veď to bolo jasné hneď, ako Dopravný podnik vyhlásil tender! Veď tu sa využíva opcia pravidelne a dokonca ešte pred plnením riadnej objednávky. Aj teraz tu nie je nič z električiek, trolejbusy krátke jazdia nepravidelne- stále nikde garantovaná nízkopodlažnosť a na linke 210 sa vyskytujú aj staré- vysokopodlažné trolejbusy, kĺbových jazdí len 7, hoci ich už 18 dní malo jazdiť 15-, trolejbus s APU nejazdí stále, z autobusov je tu len jeden a pritom vo všetkých pŕíopadoch už DP uplatnil opciu. Ináč povedané, žiadna opcia v prípade DP neexistuje. Vždy auomaticky pri DP platí príklad: tender na 15 vozidiel + opcia na 15 vozidiel sa automaticky pri vyhlásení tendra = nákup 30 vozidiel. Takže správa o uplatení opcie na jednosmerné električky je už riadne stará!
2. Opäť DP tvrdí, obnovuje sa polovica vozového parku električiek. Ale ani to nie je nič nové. To tvrdí už dlho, ale ani zmienka o tom, kedy mieni obnoviť ďalšiu polovicu. Pri trolejbusoch hovorí o vyriešení problémov s výpravou na 25 rokov, ale zatiaľ to vyzerá na ďalších 25 rokov problémov. A to ešte chce nejaké autobusové linky zmeniť na trolejbusové. A z autobusov sa síce nakupujú 2/3 z požadovaného počtu, ale pritom jedna z vozovní bude mať v najlepšom prípade obnovenú len 1/3 kĺbových autobusov, kým ďalšie 2 vozovne celú. A zase ani slova o tom, kedy chce pokračovať v obnove vozového parku.

Takže táto správa nie je ani nová a ani dôležitá. O podstatných informáciách DP mlčí! Samozrejme, Marek to nie je tvoja chyba.
Dobre, páni tunajší experti určite, keď dokážu každému vynadať, ako kto čo nevie a oni vedia. Ňa, ukážte sa 🙂 Ako dopátrate na Karosáckom (Liaz ML 636 E) štartéri či nie je spálený bez toho, aby ste ho rozobrali? Relé cvaká, napätie na cievke je, ovládací kábel však vykazuje divoké hodnoty. Pred zapnutím až 120V, po zopnutí štartu 1 (chyba, skrat a pod.). prevodovka v poriadku, a nie, spôsob opráv ala ÚD DPB trieskaním kladivom po štartéri tiež nezaberá. Any ideas?
No a tom som zvedavý 🙂 kto sa ozve 🙂
Reply on: Sommelier #203124:
Ako si na všetky svoje tvrdenia prišiel?
Ahojte. Prosím nájdite si chvíľku čas na vyplnenie tohto dotazníka o kvalite prepravy cestujúcich v železničnej doprave. Aj týmto môžte pomôcť k skvalitneniu prepravy.
http://www.survio.com/survey/d/I3S9G4D6Y3F1N5P7T
Reply on: MatejBA #203125:
niekde tajne ukryté vo vozovni? 😉
Reply on: MatejBA #203125:
Aj to pravda ? Ale veď, práve pre ne, toľko stavebného ruchu na tratiach ako teraz nebolo, že mnohí ani nepamätajú ?
Reply on: Sommelier #203124:
"Ako laik by si mohol vedieť, že pevné podvozky sú práve vhodné pre rovné trate"

To hej, ale kde v BA mame rovne trate? ?
Reply on: MatejBA #203105:
Ako laik by si mohol vedieť, že pevné podvozky sú práve vhodné pre rovné trate a mňa ako laika len potešilo, že dodávateľ prišiel s novým riešením, ktoré by malo byť do tohto mesta najvhodnejšie. Keďže sa jedná o električky vyvinuté pre Bratislavu, tak určite pri ich vývoji skúmali trate a na základe existujúcich poznatkov prišli s riešením dvoch otočných a dvoch pevných podvozkov. Možno tam hrajú úlohu aj iné, najmä finančné faktory, ale drahšie a (pravdepodobne) viac trate ničiace Alfy alebo iné porovnateľné električky imo nemajú veľmi byť ako lepším riešením pre BA, skôr naopak.
Reply on: Kami #203118:
Vôbec by ma neprekvapilo ak by tam bolo fungl nové značenie.
Reply on: Ttom #203121:
Mne teda vôbec nepríde zmysluplné, aby primátor ručne odťahoval električky naprieč Bratislavou?
Reply on: kecho #203120:
a toho 10.11. dotiahne na trat do dubrafky aj novu 30 T, mohol by ju odtiahnut rucne z Juraku az tam, by konecne bol chvilu produktivny a robil nieco zmysluplne ?
Reply on: Kami #203118:
?
takže Ftáčnik 10.11. slávnostne otvorí trať Dúbravka a 11.11. slávnostne prejde na drezine od MFSSR po HlŠť s ďalším úsmevom hodným reklamy na zubnú pastu 🙂
Reply on: Gryzly65 #203108:
Sam si si odpovedal. Len osoby nad 70 rokov.
Reply on: kecho #203117:
Zajtra by sa malo dokoncit asfaltovanie na Stefanovicovej, takze v pondelok sa mozes presvedcit. Dnes vecer chybala este finalna vrstva.
Reply on: TeBeCe #203113:
ozaj, teraz bude mať MFSR pár desiatok mesiacov (kým sa neopraví druhá časť trate) luxusné parkovisko s novým povrchom na "dočasne" vybudovanej tram trati MFSR-HlSt? zase ako nejakú náhradu za obmedzenie a podobné zdôvodňovacie voloviny...
Reply on: TomJ #203115:
možno idú zrušiť 59nu, ušetrené vzkm použiť na zahustenie bus-trasy Komisárky-Panty...? keď už máme ten prestup na Blumentáli...
Reply on: jandro #203109:
A je to naozaj tak potrebné? Čo také je v Rači, že potrebujú mať tri linky, zatiaľ čo Ružinov, Dúbravka a Vajnorská si musia vystačiť s dvoma? Ak je to prestup so SL, ten sa dá vykonať aj na Vinohradoch, hlavne keď je to cenovo rovnaké (pre držiteľov PCL).
Ďalšia vec, sú na to vozy? Nie že 1.11. zavedú 6 do Rače a o dva týždne pri otvrení Dúbravky zistia, že im akosi nevychádzajú vozy a opäť ju skrátia na Vinohrady? Alebo je to zasa len politický ťah a po voľbách sa rýchlo opäť skráti po Vinohrady?
Reply on: TeBeCe #203113:
Ale akosi tam vôbec nespomenuli spodný úsek od Žilinskej po Radlinského.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.