Reply on: Z #20052:
Potom by ta linka mohla jazdit rovno po celej Bratislave, lebo vsetky useky su potenciane kolizne. Neviem preco pri stavbe napr. Karlovej Vsi tu elektricku tahali tak ako ju tahali. Vsak mohla ist uplne mimo cesty, krizovania mohli byt mimourovnove, tak ako to maju v Brne.
) a že náhradná doprava premáva z autobusového nástupišta. Bol som príjemne prekvapený informovaním. Len to, že má označenie 82 nikto nepovedal
Pritom nebol problém dať busu číslo 1 ...
Turbo
Bol som tam, aj som stretol Petra P., ktori to na vlastne oci sledoval a videl. Povedal mi, ze ten voz isiel uplne pomalicky, podla predpisu. A zevraj pred nim iduca suprava tade letela 15 km/h. Vypraval som sa aj s vodicom zalozaku. Ten to tiez sledoval, jedine co mi povedal bolo to, ze voz mal zadany prvy jazdny stupen. Ako doslo k vykolaju? S vysokou pravdepodobnostou sa okolok "vysplhal" na hlavu kolajnice a uz bol vonku. Co sa stavu tych vyhybiek a najmä jazykov tyka, tak nie je to bohvie co. Co ma ale najviac stve je to, ze teraz bude 7301+7302 zasa pol roka odstavena, vsak pozname UD JD...