Reply on: Z #20036:
Pri tejto príležitosti ma napadla jedna šialená myšlienka. Vzhľadom na bratislavskú špecifickú koľajovú sieť s charakteristickými dlhými radiálami, nebolo by vhodné na určitý počet km trate na riadiálach umiestňovať spojky z jednej koľaje na druhú? Ako na železnici. Ak nehoda ochromí len jednu koľaj, môže sa na uričtom úseku dočasne jazdiť jednokoľajne. Jednokoľavne, s meškaním, ale predsa!S tou autobusovou linkou do Karlovej Vsi nesúhlasím. Jednak preto, že som viac za podniknutie krokov na zmiernenie zraniteľnosti električkovej dopravy ako budovanie jej autobusových náhrad a jednak preto, že v prípade výpadku celej radiály Ťa jedna linka nezachráni ani náhodou.
Z
Obaja mate velku pravdu-vela v tejto situacii nebolo vyriesene pruzne, hlavne rychle odpratanie auta z kolajiska, resp. co najrychlejsie policajne zhodnotenie tejto nehody. Tazko sa mi k situacii objektivne vyjadruje-nebola som tam, videla som iba "utrzky" zo sprav a z tlace.Faktom vsak je, ze elektricka trakcia stala taky dlhy casovy usek bez adekvatnej nahrady, kedze aj vypravenie nahradnej busovej dopravy chvilku trva. Podla mojho nazoru by nebolo na skodu, keby subezne na vybranom useku s tratou kolidovala 1 autobusova linka v celodennej rezii, aby cestujuci (zakaznik) mal moznost vyberu. Je pravdepodobne, ze v blizkej buducnosti sa takato situacia moze (nemusi-moze-a kiezby nie!...) opakovat a kolaps je pri takejto situacii zaruceny...