Podľa tejto reportáže chce DPB staré trolejbusy predať s tým, že vozidlá v najlepšom stave si ponechá ako rezervu (zrejme mysleli novostavby a posledné kusy po GO). ?
Pán Belfi nás chce presvedčiť, že v dnešnej dobe neexistuje klimatizácia, ktorá by si nevedela poradiť s teplotou +33°C ako tomu bolo dnes. 25 rokov sa budeme pozerať ako nás v lete zaskočia teploty, ktoré nezvládne klíma na trolosoroch ?
Ak sa nejedná o klimatizáciu, vyrobenú pre vozidlá elektrickej trakcie, tak to bude pomerne problematické. Klimatizácia totiž SPRÁVNE reaguje na krátky výpadok napájenia neobnovením činnosti, aby kompresor nebežal proti natlakovanému systému.
A to všetko vyriešim nastavením VÝSLEDNEJ teploty na automatickej klimatizácii na napr. 23 stupňov. Potom bude aj v preplnenom trolejbuse v intraviláne Sofie, idúcom na juh, aj v ľudoprázdnom trolejbuse v Landskrone, idúcom na sever, 23 stupňov.
Lenže plynové zbrane "takyto" už dovolené nosiť majú, pretože sú voľnopredajné každému od 18 rokov. A vôbec sa pri ich kúpe nemusia doprosovať dovolenia od zamestnávateľa. A už duplom nie teba.
Každá klimatizácia sa po prechode sekciou musí vypnúť keď je prerušená dodávka elektrickej energie ale mala by sa aj spustiť po obnovení napájania a to bude asi ten problém že sa zablokuje a ďalej sa spustí iba ventilácia vzduchu.Ak je to tento problém tak je to spôsobené softvérom v ovládacej elektronike klimatizačnej jednotke ktorá je vyrobená pre autobus kde nedochádza k výpadkom napájania .Dočasne pomôže vypnutie a opätovné zapnutie do vyriešenia problému výrobcom klimatizácie.Takže vodiči treba vyskúšať a nahlasovať tento problém.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar