Cely DPB je na hlavu! To ako nejaka interna smernica je nad zakonom o sebaobrane (dokonca aj policajti to oznacili za primerane)? By ma zaujimalo, co by vraveli, kebyze sa vodic zachova tak, ako chceli oni - mozno by sme uz o nom vraveli len v minulom case (taka ozrata-sfetovana hlava s 15 centimetrovou cepelou nepocka, kym vodic zavola dispecink)
Ak toto má byť pravda,čo tam všetko popísali,tak nech idú do p...Veď aj tá najrýchlejšia PMJ-čka v Bratislave aj keby bola len 200 metrov od incidentu, tak tam príde keď už bude po všetkom.A vodiča alebo cestujúceho, už môžu len pekne prikryť.Vodiči DPB by sa mali postaviť na jeho stranu a v prípadne jeho postihu vyhlásiť štrajk.
Dakujem za nazory. Prepokladam, ze takto by sa dali nastavit vnutorne transparenty bez toho aby ovplyvnili bocny transparent? #200021 - Spravil som to s programom gBUSE1. Dovod pre extra cislo je preto ze som to spravil v style Toronta, kde kazda cast linky ma svoje vlastne oznacenie.
Podla mna idealne by bolo ak pocas jazdy by ukazovali cas/pasmo, ciel, nasledujucu zastavku a prestup (len nosne linky alebo len elektricky je dobry napad). Mozno skrollovacie nasledujuce zastavky by sa mohli pustit kym stoji vozidlo.
zdravím. Koncom augusta 2013 som na mail poslal 4 fotky Bratislavských električiek z roku 2011 a stále ich sem nepridali. Bežne to takto dlho trvá? ak ich sem vôbec pridajú
Tak ja som to navrhol hlavne preto, ze hned, ako zastavi vozidlo, ti vybehne nazov zastavky a hned za nou preroluju prestupy. Neviem si totiz predstavit, ako to urobit "za jazdy" aby si zas nepriniesol az prilis moc informacii na displej)
Prestup by mal svietiť ešte pred zastávkou. Na zastávke je ta informácia absolútne zbytočná. Možností je tu neskutočne veľa a ak to má byť, treba zvoliť takú, ktorá bude najefektívnejšia (v zmysle, najjednoduchšej aktualizácie, prehľadnosti a informatívnosti).
1. Dať tam všetky linky (t.j. informácia totožná s označníkmi) - nevýhoda: bude to neprehľadné
2. Dať tam všetky linky so zohľadnením dňa (t.j. cez víkend by tam neukazovalo linky, ktoré nepremávajú) - nevýhoda: náročná aktualizácia
3. Vylúčiť súbežné linky (t.j. tie, s ktorými daná linka zdieľa 3 zastávky po sebe).
4. Dať tam len nosné linky.
5. Dať tam iba električky.
No to som teda prekvapeny ? Nemyslel som si ze take stare vozy budu mat, to tam pridali pri nejakych opravach?
Lebo sa mi viackrat stalo, ze som videl dvere otvarat sa este ked bolo v pohybe...
Trosku moc informacii tam beha naraz a dlho trva ten cyklus, kym sa ukazu vsetky informacie. Ak by si chcel nieco upravit, tak mozno nasledujuco:
- pocas jazdy - sucasny system [ cislo + ciel; cas + pasmo; nasledujuca zastavka + vyznamne zastavky]
- na zastavke [ cislo + zastavka; prestup na vybrane linky (stylom ako su teraz tie dalsie zastavky, tj. z prava do lava pohyb); cas + pasmo ]
Podla sledovania 14 a 15Tr nemaju, Mky neviem, ale tusim som uz aj tam videl ze sa dvere otvorili sekundu skorej ako sa voz uplne zastavil... Ale na druhej strane, aj Shitelisy take maju a uz som videl par krat, ze sa voz pohol predtym nez boli dvere uplne zatvorene (asi sa daco pokazilo)...
Tieto zariadenia ale dost spomaluju voz, ked si pozriem taku Karosu, kde dlzka signalu "nenastupovat" neni pevna a dvere sa daju otvorit nezavisle od toho ci sa voz hybe, tie idu rano napr. na 88 velmi rychlo, praticky nikdy som nezazil meskanie ked som isiel Karosou...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
1. Dať tam všetky linky (t.j. informácia totožná s označníkmi) - nevýhoda: bude to neprehľadné
2. Dať tam všetky linky so zohľadnením dňa (t.j. cez víkend by tam neukazovalo linky, ktoré nepremávajú) - nevýhoda: náročná aktualizácia
3. Vylúčiť súbežné linky (t.j. tie, s ktorými daná linka zdieľa 3 zastávky po sebe).
4. Dať tam len nosné linky.
5. Dať tam iba električky.