Reply on: tulenique #19949:
ŽSR a ZSSK sú totiž jedny z mála firiem, ktoré sú ešte horšie než BEÚS a ich potemkinovské pseudorekonštrukcie staníc mi obzvlášť pijú krv. Napr. taká žst. Prešov, kde vojdete z novej luxusnej budovy do podchodu, na ktorý ale neboli peniaze, takže zase vystúpate po schodoch na čosi, čo možno malo byť perónom, z ktorého opäť po schodoch zostúpite na sypané nástupište, z ktoréjho vyšplháte ako horolezec po dvoch schodíkov do elektrickej jednotky EM488.0. K tomu digitálne hlásenie a elektromechanika...Alebo aj také Michalovce ne sú zlé. Nový barak ako krava ale opustíte halu smerom na perón a ste o sto rokov späť. Nová stanica v Trnave s "leteckou riadiacou vežou" ale perónmi v oblúku (mimochodom absolútne nezodpovedá norme, predpokladá, že to oxebali tým, že to nebola novostavba ale "rekonštrukcia" starej stanice (rovnako ako Petržalka). V Bratislava hl. st. úplne zbytočné nové luxusné 1. nástupište, ktoré aj tak nie je podľa UIC, rekonštrukcia Kysaku s luxuzsne vydláždeným priestotom pred budovou hyperšmykľavou dlažbou a zámkovou dlažbou na 30 cm širokých perónoch...atď., atď. Koncepcia žiadna, fuj, br.
I.
Andy
1. No podla polohy asi vo Vrakuni, ale tak ked sa tak vola, tak asi v Ruzinove
3. Mlynska dolina je cele uzeie tusim od Lafranconi az na Zeleznu studnicku...