No a vieš, ako hlúpo by potom vyzeral nápis na transparente:
VINOHRADY
"vláčik" Žst. Vinohrady ?
Ale keďže sú tam stanice dve, navrhujem premenovať zastávku na "VINOHRADY, sústaničie v Gaštanovom Hájiku":-)).
I.
Zjednotiť pomenovanie ŽST Vinohrady a Predmestie nemöžeš, pretože by si došile k tomu, že by Ti ušiel vlak, kým by si zistil, z ktorej časti žst. Ti ide vlak.
A ide práve o to, že názov zastávky ŽST Vinohrady je aj tak nedostatočne vypovedajúci, lebo je tam aj ŽST Predmestie.
I.
S argumentom, že najväčším nezmyslom je neustále premenovávať zastávky (asi aby sme vyvolali dojem, že sme moderný, mladý, dynamicky riadený podnik), sa nedá nesúhlasiť. Takže môj záver je ambivalentný:
Jednoznačne Gaštanový Hájika alše v záujme cestujúcich necháme ŽST Vinohrady. Poprípade premenujeme na ŽSR Aréna:-)).
I.
Rýchliková stanica, pfrrrr:-). Však to je len zastávka, koľajové rozvetvenie tam nie je. Ani obsadená nie je nonstop. Dobre, tak nech si dementní železničiari premenujú stanicu. Aj tak to nie je také jednoduché, lebo na tej istej zastávke je aj žst. Bratislava-Predmestie... Takže ako sa má volať zastávka, ŽST Vinohrady alebo ŽST Predmestie?
I.
Ano, a ta 2 cm fuga pri zadnych dverach je OK? Ked sme prechadzali cez rozbity prejazd na Racku tak som mal pocit, ze sa ten autobus rozpadne. A to zadne okno tiez nevypadne iba vdaka tym dvok hrdavym plechom, ktore tam trcia zo strechy. Hroza!
Dobre, ale ako si to predstavuješ? Že najprv sa vľavo zaví "cez" a vzápätí sa dispejom preženie nejaké Hodžovo nám. - Dvory - Budatínska a potom sa zjaví "via" a ten text tam prebehne znovu? Nie je to príliš zdĺhavé? Alebo som Ťa nepochopil a predstavuješ si to inak?
... a nepatria tam Nivy. Ale ak berieme oficiálne delenie Nového Mesta, skladá sa iba z katastrálnych území Nové Mesto a Vinohrady. Do KÚ Vinohrady patria aj Koliba a Kramáre.
Mimochodom, tie nove linky do a z VW vobec nedolahcili linku 21. V sobotu som isiel 21. O 14:26 som nastupil na Novoveskej. A autobus bol nayebany takisto ako predtym. Naco sa robi nova linka, ked je linka 21 evidentne precpata? Radsej sa mala vlozit dalsia 21 s odchodom 10 minut pred tymto busom. Aj tak sa robosi tlacia ako sprosty v prvom co pride.
Vcera som mal to "stastie" odviezt sa 3168. Dufam, ze tento voz bude premavat pocas navstevy papeza na linke ZST Petrzalka - omsa. Nech rakusania vidia, v com sa vozime! Je to hanba. Takisto som zvedavy ako chce DPB zabezpecit tie nizkopodlazne linky, ked ma iba 3 autobusy (4 so 1111). To rozhodne nestaci! Ja by som tam vypravil 3168! Nech cely svet vidi, ake je to na hovno s naspu MHD. Hanba! Je mi z celeho DPB zle, resp. z toho, co sa tam robi a prevadzkuje.
Teraz ma napadlo ze kedysi davno (cca 1 rok po zacati dodavok I4x5) vonkajsia cast BUSE fungovala skoro podla mojich predstav t.j.:
Na celnom transparente Nazov casti mesta (umyselne nepisem miestnej casti) napr. Petrzalka|Jasovska, Dolne Hony|Cilizska... K tomu by som akurat v prip. Petrzalky pridal do zatvorky este cast (Dvory/Luky/Haje) cislo (DVORY V) je imho uz zbytocne. V tej dobe bol myslim piktogram len na linke na letisko, zel. a a-bus stanice boli bez piktogramu - ja osobne piktogramy povazujem za dobry napad.
A na bocny transparentoch bol v prvom riadku ciel a v druhom riadku bolo 'cez' a najdolezitejsie body na trase postupne scrollovali. Malo to tusim tu chybu ze zobrazovalo uz aj body cez kt. bus presiel. Preco sa to vlastne zrusilo? (dnes sa vypisuje len najblizsia zastavka, co je imho uplne nahovno)
Vnutri to bolo uz horsie, tam sa zobrazoval myslim len cas a pasmo nic viac. Tu by som najviac privital 'Ostravsky model'. Samozrejme s postupnym zavadzanim akustickeho hlasenia...
Ono ja mam ale vlastne pocit ze na vonkajsej casti BUSE nastal krok spat. Vnutri sa urobil isty pokrok.
Ked neskrachuje skodovka, tak by ich malo byt v roku 2004 10ks 21Tr + 3ks 22Tr, 2005 5ks 21Tr + 4ks 22Tr, 2006 6ks 21Tr + 5ks 22Tr. Ak teda budu peniaze. Ak skrachuje, tak sa asi vypise iny tender...
Martin Fundárek