a to mas zase odkoho ? Do Dubravky ked tak jedine elektricky po trase L83. ( bohvie kedy plánovaná Stefanikova). Trolejbus tam nic neriesi, jedine ak tak ekologish.
Viem, ze to tu bolo rozoberane milionkrat a je to aj v PP, ale rad by som mal istotu v 2 otazkach:
- plati elektricenka vratane dna, kedy ma koncit?
- plati elektricenka aj na nocnej doprave bez priplatkov?
Znamy sa ma pytal na tieto 2 veci a myslel som si, ze viem jednoznacnu odpoved, ale nejak som zneistel a radsej som sa opytal tu, ako by som mu mal omylom povedat blbost Vdaka za odpovede.
Ale ja hovorím o zmysele trati Patrónka-ZOO-Lafranconi. To je nezmysel. Lebo pokiaľ sa potrebuješ z Dúbravky dostať na Lafranconi a ďalej pôjdeš tam dnešnou traťou cez Karlovu ves. Netreba pridávať ďaľšiu nezmyselnosť cez Mlynskú dolinu. Určite by mala zmysel linka z Dúbravka cez Patrónku na SAV a z tadiaľ ptm buď cez Šancovú alebo Štefánikovu
keby sa aspoň 1-2 trate realizuú... tak by to malo obrovský význam... myslím si že aj tie 2 odbočky v petržalke by boli využívané... 1- aupark, 2. euba
no neviem mlynská dolina?.. ako malo by to tu váznam... ale enchcú oni trolejovať ju?.. ale kedy... no ale áno pomohhla by.. však jedna sorka to je cca 1 K2S porpípadne na 70% plná súprava nepoznám petržku až tak dobre aby som to nedal zase cze budovy, vieš ako... lebo na tej mape je to blbé dosť...
stačí ale to by bola trať pre 1 linku hlavne kvôli tomu keby sa dajme tou na molecovej niečo stane -> operatívny odklon cez mlynskú dolinu, tým pádom by bola náhradná doprava v úseku KV- lafranconi.... áno trvalo by to dlho.... mimoriadna udalosť veľká ale ttak, mysím že taká spojka chýba...s tým ružinovom som presne nevedel ako by mohlo ísť tam som len načmáral, na devínsku ovú ves a vajnory som totálne zabudol
Podľa mňa je to dobré ale doplnil by som trať do Devínskej a ku VW, na Letisko, z Mlynskej doliny vetvu na Slávičie a predĺžil by som trať od Auparku k ŽST Petržalka ? Ináč je to vpoho ?
Urcite lepsie ako to predtym az na to predlzenie Ruzinovskej. Jej predlzenie sa planuje opacnym smerom k Avionu a na Letisko co bude mat zmysel. Dalej nechapem zmyslu trate cez Mlynsku dolinu.. To akoze pojde linka z Dubravky cez Patronku a ptm aj tak zaboci cez Mlynsku dolinu ku KV radiale? Dnes na tom useku uplne staci 30+37
Super napad. Mna minule napadlo nieco podobne. Keby napriklad Dpb umoznil cestujucim nacierno odpracovat si pokutu cistenim vozidiel... Museli by napr. odpracovat 20 hodin cistenim, to by vyslo dp cca 2eura na hodinu pri sucasnej cene pokut...
neviem prečo okolo slovnaftu ale tak to je do vrakune sa rozmýšlalo ehntak nejako.. prečo šancová nie?... to by mohlo byť rovno až na trnavské mýto... ale IAD by zase mala problém
Kadial vedie vobec to predlzenie ruzinovskej radialy? Cez cintorin? To si tam len tak nejako nacmaral? Nemalo by skor ist tam ide 78, kde su stale zapchy? Nehovoriac o tom ze cintorin je uz dostupny cez tri nosne trolejbusove linky...
Ale fakt, ked si to uz cele zaelektrickoval:
- Kde je pokracovanie do DNV?
- Preco ziadne Et na Sancovej?
- Preco nie prievozska radiala okolo biznis centier, a dalej okolo Slovnaftu?
- Kolko liniek by bolo a v akych intervaloch by jazdili?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tedomík