To vidíš zle. ? Henten kecálek pod tebou síce súťažné podklady nevidel, ale v správe na iMHD sa o pohone nepíše, takže to znamená, že to DPB určite nešpecifikoval.
Konečne je tender na nové autobusy? Ale nebude zase napadnutý? V roku 2008, keď bol tender na 240 autobusov, bol zrušený, lebo nebolo napísané, koľko autobusov má byť na naftu a koľko na plyn. Tu dokonca nie je spomenutý žiaden pohon, aj keď DP sa vyjadril, že plynové autobusy nechce nakupovať. My to síce vieme, ale čo výrobcovia? Nemal to DP vo vyhlásení tendri povedať?
Pri presmerovaní 16.08.2013 som bol vôbec prekvapený, že tam ráno toho 16teho "už" bol. Zároveň tam však minimálne na Hlavnej stanici nechali aj staré CP, takže kto nečítal maličkým dátum platnosti si mohol vybrať trasu ?
No a? To sa nevylucuje s tym co napisal Matej. Tiez predpokladam taku trasu.
Inak ak to DPB spusti k 3.3., dopusti sa porusenia zakona o cestnej doprave. V sucasnosti na BSK v podobnej veci bezi spravne konanie tykajuce sa liniek 37 a hlavne 630 (uvidime aky bude vysledok, zatial mam info len ze bolo zahajene 18.2.).
Tiež to vnímam ako unikátny projekt na bratislavské pomery a držím palce, nech to dlho vydrží ?
Pre fajnšmekrov by tam mohli byť aj takéto informácie: číslo poradia na linke, ktoré dvere sú na vozidle práve otvorené, rýchlosť vozidla, stav paliva, počet cvaknutých cestovných lístkov, počet revizorov vo vozidle ?
suhlasim, je to super. Akurat som pozeral a presne to ukazovalo, ze dany voz prisiel na zastavku a ked odisiel, tak to zmizlo z tabule. Je to super. Dufam, ze to bude bez komlikacii.
Inak čo sa týka spustenia virtuálnej zastávkovej tabule tak tento krok musím pochváliť. Týmto sme vlastne už len krok pred hromadným rozšírením informačných tabúľ na zastávky. S týmto systémom sa dá pri využití mini PC ako napr. Raspberry Pi, Linuxu, vzdialenej správy a monitora pre 24/7 prevádzku dostať na zaujímavé náklady za zriadenie tabule na jednu zastávku. Už len čakať ako sa to cele vyvinie, ale i tak jedno veľké plus za spustenie tohto systému. ?
"Ako informoval primátor Bratislavy Milan Ftáčnik, pri linke X13 sa mesto s Dopravným podnikom Bratislava (DPB) dohodlo na zvýšení výkonov. Linka X13 bude od pondelka 3. marca 2014 premávať z Hlavnej stanice cez Námestie SNP po Rajskú. Odtiaľ sa uličkami dostane na Dostojevského rad a bude pokračovať k nákupnému centru Eurovea. Spoj sa tak vyhne uzavretej Štúrovej ulici, trasa však bude o niečo dlhšia."
Tá x13 má chodiť takto v smere k Eurovea cez Lazaretskú a smer stanica cez Klemenskovu? Lebo v tom prípade by sa mohla na Novom SND stáť ako 801. Nasledovne http://goo.gl/maps/i1uIl
Hodila by sa možno aj zastávka pri Jakubovom námestí, alebo na Gajovej. Sú tam školy, Modrý kostolík....
je to tak, na druhej strane mám info od jedného vodiča, že súdruh Delfín odmietol možnosť, že by sa dodali vozy aj skôr, ako je v zmluve, podľa toho vodiča má prísť po jednom voze v marci(30Tr bez APU a 31Tr) a ďalšie 31Tr najskôr v máji/júni, že nechcel nové vozy vystaviť zime a rozmláteným cestám po zime(dúfajme, že zima teraz už nepríde).
keď sa budem držať "šotoušovskej konšpiračnej teórie", može to byť aj pre podpísanú zmluvu o prenájme vozov s 4RAIL ?
Mozno by stacilo si otvorit tu zmluvu. Dodavka prveho kusu ma byt najneskor 8,75 mesiaca po objednavke (zdoraznujem: OBJEDNAVKE, nie podpise zmluvy). Cize nikto nic neporusil. Ostatne vozy sa maju zacat dodavat az 10,5 mesiaca po objednavke, cize tam je este hooodne casu.
MatejBA