No, dobre, fakt si cením, že už viem, čo si o názoroch iných myslíš, ale mohol by si mi prosím ťa odpovedať na moje dve otázky?
1) Prečo je L6 do Janíkovho dvora horšia ako L8 (prosím, zohľadni moje argumenty), resp. o čo je horšia ako súčasné prestupové riešenie z KV cez Zochovu resp. Most SNP
2) Ako by si pri L9 s intervalom 4 minúty riešil preklady v KV
Ale samozrejme ze je to len moj nazor. Polovica veci co tu vsetci piseme su len nase nazory, to neznamena ze budeme kazdu druhu vetu zacinat slovami "moj nazor".
Bohuzial tvoj nazor na mna (a vlastne tvoj nazor na cokolvek) je mi srdecne ukradnuty.
1) L59 je prvy adept na zrusenie po zavedeni II. etapy. Dnes jej trasa v idealnom pripade bez zapch trva 38 minut. V skutocnosti je to dlhsie. (kde su tie casy kasty vodicov L117)
Dnes L3 spravi Kamenne - Raca za 27 minut a predpokladam, ze na Kamennom bude elina z Vysehradskej za 10-12 minut.
3) nic idealnejsie ako dogma pre brtislavsku siet neexistuje. Ono aj preto sa to nazvalo dogmou.
Lebo vacsina ludi vyuziva na ceste medzi Karlovkou a Petrzalkou Zochovu a to od cias kedy zrusili L90. zase sa vyjadrujes k veciam o ktorych mas paru ako koza o politickej situacii v mongolsku. Uz asi viem preco mas rad Osuskeho.
A to je v tejto chvily bez akychkolvek dokazov len tvoj nazor. To ze si o niecom presvedceny neznamena ze je to fakt. uz zase si arogantny a povysenecky.
Pretože L91 / 191 obsluhujú len malú časť Petržalky, a L88 ťa odvezie vyhliadkovou jazdou k Viedenskej ceste. Okrem ľudí z okolia Záporožskej, či ŽSt. Petržalka je výhodnejšie využiť L83/84. Ale to je jedno, aj pre tých prestupujúcich na Moste SNP platí, že ak zarátaš čas potrebný na prestup, tak to nie je rýchlejšie (ak ti hneď ide spoj tak, že ho len tak-tak stíhaš, potom ok, možno o jednu - dve minúty) spojenie, a hlavne je menej pohodlné. Nehovorím, že úplne zlé, ale rozhodne nie je cesta L6 o niečo horšia. Najmä ak je v Petržalke rýchlejšia a obsluhuje mimo iné aj celé Lúky. Nehovoriac o tom, že premáva len v špičke, čo oproti prípadnej L8 v Petržalských podmienkach vyhovuje viac.
Na Obchodnú bude chodiť L1.
Na Špitálsku, Radliského a Račianske mýto L3.
Jediné, čo by ostalo bez priameho spojenia električkami je Trnavské mýto. To však, rovnako ako Saleziánov, rieši pohodlne a relatívne priamočiaro L68.
Tych vyjadreni sa vyvarujem vtedy ked budem presvedceny ze to uplny nezmysel nie je, ja si zial myslim ze predlzovat sucasnu L6 do Petrzalky uplny nezmysel je.
Nehovorím, že by ju v celej dĺžke využívali davy ľudí, ale nebolo by to pomalšie spojenie, ako napr. s bus s prestupom na Zochovej (i keď ani rýchlejšie). Hlavne má podľa mňa minimálne taký potenciál, ako L8 z Petržalky voči L68 s prestupom na Saleziánoch (bavíme sa tu o sprevádzkovanej 2. etape v Petržalke až po Janíkov dvor, nie len o úseku po Bosákovu)
Pri Novom moste vystupuje dosť ľudí najmä kvôli prestup na 28, 50, 70 a 133 do východnej časti mesta, keďže ďalej je už ten prestup dosť divný. Buď turistika zo Šafárikovho námestia k Malej scéne, aj to len pre niektoré linky, alebo turistika z Kamenného na Rajskú, alebo turistika na 208 alebo turistika na 207/212. Časť ľudí ide aj pešo do centra a ďalšia časť do Petržalky smeruje do Auparku, Digital Parku či Incheby - tým by tiež priama električka na Bosákovu veľmi nepomohla. To už skôr začať pripravovať výstavbu trate Vajanského nábrežie - Dostojevského rad (a ďalej na východ) s krátkym prestupom na Šafku.
..ako cisto hypoteticky si mozno este viem predstavit spickovu linku Molecova - tunel - Namestie SNP - Bosakova ak by sa spravila spojka na Molecke. To by mohlo mat aky taky zmysel.
Akym typov "dokazov" sa prosim podklada taketo tvrdenie? Mna by zaujimalo kam by prosim tou L6 ti ludia z Petrzalky cestovali. Maximalne tak na to Safko.
Ako zas L9 v intervale 4 minuty by nebola zla z pohladu prekladov, skor naopak, myslim ze by riesila par problemov. Otazka je kde na to nabrat peniaze, kedze L9 je znacne dlhsia nez L8.
Kazdopadne, v takom pripade by bolo velmi ziaduce aby L9 isla cez Obchodnu.
No, vzdialenosť medzi Špitálskou a Obchodnou naozaj z pohľadu konečného pešieho prestupu nie je je veľká, ale rátaj aj s prestupnými uzlami Kollárovo a Hodžovo nám., a to je už problém. Stačí si pozrieť, koľko ľudí ho z L8 využíva. Navyše, takto by sa stratilo spojenie nielen Ružinova, ale aj Trnavského mýta s Obchodnou, resp. Hodžkom.
Druhá vec, ak by si posilnil L9 tak by si jednak nabúral preklady v KV a jednak by tam vznikol prebytok kapacity. Čiže to by nešlo. S L8 jednoducho budeš musieť stále počítať
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos