Toto je presne ten istý problém, ako vznikol po výstavbe trate na Hroboňovej, kde sa vytvoril umelý prestup zo 41-ky na 64-ku. Ak by sa vopred viac rozmýšľalo, zatrolejovala by sa spolu s Hroboňovou celá Drotárska cesta. Niečo podobné hrozí 63-ke, kde sa neplánuje zatrolejovať naraz celá radiála do Lamača, ale len časť Brnianska - Tesco Lamač. Samozrejme, následne sa vytvorí umelý prestup...
No ak chceme aby tou prvou etapou aj niekto jazdil a nenadaval na nutnost 2xprestupovania na ceste do Ruzinova, Race ci KV, tak tam docasne treba poslat viac liniek. Totiz myslel som si, ze tam bude klasicke obratisko. Taky dlhodielcan zvyknuty dvakrat prestupit pri vyuziti L95 bude musiet prestupit 3x, ak si nechce urobit vylet L1+L32
Nuz tak sa mozme pripravit na dalsi odchod Petrzalcamov z MHD a prepchatie L 84, 84, 94 a 93 a mostov.
No proste paskvil tak ako vzdy z dielne DPB a magistratu.
Nie, lebo:
a) tahat tam 4 linky je nezmysel
b) budu tam moct jazdit iba obojsmerne vozy a s nimi by si to vsetko nevyjazdil ani vo sne
c) L2 ma ist na stanicu
Inak osobne by som preferoval aby tam jazdili 3 a 8, ale bohuzial... nevyjazdilo by sa.. plan je ta jednotka.
Inak kedy presne mozeme ocakavat nove elektricky v BA, resp. ich skusky/testy na nasich tratiach? Niekde som to cital (bol o tom clanok), ale nejak som zabudol termin (viem, ze trolejbusy maju byt na jar a autobusy teoreticky este tento rok)
Na Slovensku to nie je nič nereálne. Trať sa postaví, aj keď s omeškaním. EÚ nám peniaze nedá, lebo sa nestihol termín, zhotoviteľ dostane od mesta mastnú pokutu za omeškanie. Ale keďže stavba už bude hotová, tak to bude musieť zaplatiť občan zo svojich daní. A verím tomu, že zhotoviteľ tú možnú pokutu už vopred zapracoval do svojej cenovej kalkulácie a počíta aj s touto variantou.
Tak ťažko povedať koľko ešte vydržia, pretože veľmi veľa vozov je už v dosť zúfalom stave. Ale je pravda, že Petržalka má veľký nedostatok vozov, tak je dosť nereálne, aby od zajtra nejazdili všetky Ikarusy.
Otázka Sor23 nebola úplne od veci, lebo v máji tohto roku Belfi hovoril, že všetky Ikarusy (Krátke aj kĺbové) budú pre ich stav vyradené. Ale pravdu máš aj ty, že toto bie je možné dodržať, lebo už teraz má Petržalka nedostatok vozidiel. Preto ešte najmenej rok musí DP vydržať s nimi, kým neprídu nové vozidlá.
Este je predcasne o tom hovorit, kedze to budu minimalne 2 roky (skor ako leto 2015 nebudu jazdit urcite a na Slovensku hrozi este aj predlzenie vystavby)
BigMac