Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Error 0x007 #196608:
Určite berie cestujúcich aj pri výjazde. Napr ja som často stretávam ráno 2xT3 na Americkom a už sa vezú ( L6 ) ?
Reply on: Error 0x007 #196608:
L6 berie cestujúcich pri výjazdoch bežne už od Vajnorskej...
Reply on: Tedomík #196607:
Z Beniakovej by si sa bud musel trepat na terajsiu zastavku Nad Luckami a potom po Karloveskej bud k MiU alebo k novej zastavke. Druha moznost by bola ist hore kopcom, potom dole po Kuklovskej, po schodoch na Levarsku a na Borsku. Alebo sa trepat strmym vyslapanym chodnickom pomedzi kroviny medzi Nad Luckami a Lackovou a modlit sa aby nebolo nasnezene ci naprsane, aby si sa nezabil. A v takomto variante sa uz rovno mozem trepat na L32 ci L133 ci trolejbus.
Reply on: t6a57919 #196606:
? ? ?

Avsak iba raz som videl zeby vodic bral cestujucich na vyjazde, nejak vela som videl jazdit Sluzobne jadzy smer Karlovka/Dubravka, tie isli asi tiez na L6, ale cestujucich nebrali... (mozno kvoli §cestujucibytozneuzili)
Reply on: MatejBA #196603:
Nad Lúčkami
Nejakej časti určite áno, ale veľmi sa zlepší spojenie omnoho väčšej časti Dlhých dielov a škole Tilgnerova. Keď pozrieš na mapu tak tak ľudia z Beniakovej môžu ísť na MiÚ KV, Zhoršilo by sa to iba časti ulice Jána Stanislava. Veľkej časti to je za jedno, lebo väčšina ide po zelenom kopi, ktorý má vyústenie práve na mnou plánovanej zastávke Tilgnerova

Zastávka Park kultúry je pravda, že za ňu nebude náhrada ale zober si koľko ľudí ju využíva. Do kopy takmer nikto až na tých čo prestupujú z autobusov. Tí môžu prestúpiť aj na Lafranconi. Ako náhrada by slúžila kvalitná autobusová doprava. Chatam sófer je dobre, že je až za odbočením do tunela, lebo nezdržuje aspoň linky do tunela. Tiež je to zastávka s mizernou vyťaženosťou aj keď tá je potrebná, keďže sa tam nachádza Riverpar, a pár panelákov.

Čo sa týka zastávky Nám. Ľ. Štúra. Vyriešilo by sa tak spojenie KV do úplneho centra. Tie dve zastávky sú tam tak preto, lebo akeď príde napr. linka 2 tak má čas do odchodu. Aby nezdržovala tak stojí na vlasnom nástupišti. Bola by však Škoda, aby nestála aj na ďalšej zastávke a tieto zastávky by boli rozdelené a cestujúci by stáli niekde v strede a čakali Čo im pôjde skôr.

Prestupný uzol je podľa mňa riešený dobre. Tu je aj jeho riešenie

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=719959074681450&set=gm.10151774512091567&type=1&theater

Sú tam riešené nástupišťa pre každý smer.

Čiže 1 smer Karlova ves a Dúbravka, druhé smer Šafko (Petržalka) , tretie smer Špitálska a štvrté smer Obchodná.
Reply on: Error 0x007 #196605:
Samozrejme ?

Mimochodom dnes pred vianocami je riadne revízorov ?
Som dnes videl L6 na u Dvoch Levov. To bol vyjazd z vozovne?
Reply on: luky133 #196602:
K otázke by som pridal aj polovicu Solarisov, ktorá minimálne od októbra nejazdí.
Reply on: Tedomík #196601:
Navrh pekny, ale
- posunutie zastavky Nad Luckami nie je zrovna stastne riesenie. Nielenze zhorsis dostupnost elektriciek pre cca 1/3 Dlhych Dielov, ale bude nutit chodit ludi po znicenom chodniku bez osvetlenia a v zime bez posypania a odhrnania
- ak zrusit PKO, tak by bolo vhodne posunut Chatam Sofer blizsie smerom ku KV (pred odbocku do tunela) aby sa ciastocne nahradila PKO zastavka
- Nova zastavka na Nam. L Stura v smere na Safko - neviem ci to je vhodne za krizovatkou (ak vobec) zvlast ak by jedna elektricka mala stat na terajsej zastavke Nam. L Stura smer Safko a nasledne byt zdrziavana na druhej inou elektrickou
- celkovo zastavky Kamenne Namestie, Jesenskeho a Nam. L Stura riesis dost chaoticky a nezmyselne.
Ako to vlastne vyzerá s 25Tr? Plánujú ich ešte opraviť alebo rezignovali? ? Pozerám, že podľa výpravy to dnes skúšala 6702, ale ani sa tam neohriala a vystriedal ju záložák a potom 15Trka. ?
Taká otázka na imhd.sk, kde sa stratili články z oblasti MHD nielen v Bratislave? O metre v Bratislave, o MHD v iných mestách, napríklad v Ostrave a podobne?
Reply on: Valec #196597:
jo, aky akcionar taky podnik...
Reply on: patrik24 #196591:
Žiaľ máš pravdu v tom, že vyzdobené vozy reprezentujú DPB. Lebo celý DPB je taký pojazdný púťový cirkus.
Reply on: patrik24 #196595:
Ale ved dobre, ja rozumiem tomu kde je problem.
Reply on: 810zssk #196594:
Pekne čisté, veď práve tam sa dopravcovia starajú o čistotu vozidiel, aby boli tie vozidlá normálne opravené, keď je nejaká porucha napísaná.
Reply on: patrik24 #196591:
Osobne nepovazujem balkanizaciu za reprezentativnu. Treba sa ist pozriet na zapad ako vyzeraju vozy - aj po rokoch v takom stave ako ich dodal vyrobca, pekne ciste bez roznych home-made uprav, kobercekov a sprostosti...
Reply on: Andreas.Papak #196590:
Tu sa uplne zastanem vodicov. Im zakonika prace garantuje raz za 4 hodiny tu pol hodinu volna. Ono sa skutocne neda jazdit v kuse a clovek musi obcas vypnut, obzvlast pri tak narocnej a zodpovednej praci.
Reply on: Andreas.Papak #196590:
Nie každý to robí s radosťou, ale zo zákona nemôžeš jazdiť bez prestávky. A ber to aj z toho pohľadu keď máš jednu konečnú bez prestávky, druhú kde máš vždy max do 10 minút. Niekedy ten vodič musí ísť aj na záchod, najesť sa a podobne. A to keď sa to stane na linkách, kde máš zlý interval a nie sú hradené, je výsledok rušenia záložákov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.