To je (nevhodné) rozmýšlanie niektorých vodičov BA MHD - potiahnem s vozom dva metre za označík - vlčáci sa mi nebudú pchať do predných dverí - nebudem ich musieť/nebudú mi ich otvárať - nebude mi zima...
asi Ti to vysvetli skeli, ale za seba Ti poviem, ze v zime bez kabiny nebola vo voze ziadna sranda, ked prisli Sanosy, tak mali take mizerne kurenie, ze pri otvoreni prvych dveri bolo v okamziku vsetko teplo prec, takze som predne dvere zo zasady neotvaral, len v pripade ozajstnej nudze, t.j. ked mi padli palice a zastavoval som na urovni oznacnika az druhymi dverami. raz na Hrobonke mi chcel nastupit prednymi dverami p.Hodur(vtedajsi sef trolejbusovej prevadzky) a dvere som mu neotvoril, ked sa ma prisiel spytat, odkedy sa neotvaraju predne dvere, tak dostal odpoved, ze odvtedy, ked objednal vozy bez kabin, aby usetril par korun a ani premie som nemal strhnute ?
Dnes som sa prvykrat odviezol Illuminatom (6643):
Interier cisty, celkom v pohode, zaujala ma ta sedem-segmentovka v predu kde boli napisane dokonca aj sekundy ? ale parkrat to zablblo o preskakovalo, tak som tomu moc nedoveroval...
Klb trieskal ja nahnevane decko s dverami, voz malo dost pokrocily Parkinson, miestami sa hegal viac ako Ikarus, Shitelis a vsetko ostatne s cym som v Blave jazdil (normalne sa my zlomila cokolada ktoru som drzal v rukach ?).
Za zmienku stoji aj vodic, radil by som mu ist k lekarovi skontrolovat si optiku, oznacnik zastavky bol totiz priemerne na vyske 2. dveri...
To je jedno, ako sa tvárim ja, podstatné je, čo je napísané v príručke k vozidlu. Ten výrobca asi vedel, čo a prečo tam píše. S nadľudským výkonom a príplatkom to nemá nič spoločné.
L2 točit cez tunel - v meste je to kapacitná náhrada L13 . Na nabreží stačí v pohode K2S
malé výhody -prepojenie prestupných bodov aspoň v jednom smere./Zochova-Most SNP/
L3/8 bez zmeny - zbytočné plytvanie vozokm ťahaním dvojičiek cez tunel
L6,7 zlúčenie .
L7 premáva obojsmerne cez Obchodnú pre odlahčenie preplnenej L5 v špičkách.
L6 pôjde obojsmerne po nábreží ,kde ostane posila v špičkách pre L4.
Bohvieako dlho = kým sa analfabeti naučia čítať nálepky na dverách, pohnúť svojimi ctenými zadočkami s batôžtekmi na chrbátikoch a odprdnúť z priestoru dverí, kde nemajú čo robiť.
Z pohľadu bezpečnosti premávky ako aj cestujúcich je asi lepšie, keď vodič v takomto prípade prestáva stresovať kvôli extremnému meškaniu. Ak by sa snažil za každú cenu dohnať meškanie, hrozili by kolízne situácie s ostatnými vozidlami, prípadne pricviknutými cestujúcimi vo dverách. ?
Napríklad preto, že podľa príručky k vozidlu to je len ako krajné riešenie.
Keď v tomto meste nikomu nevadí, že abusy zbytočne vystávajú na zbytočných svetelných križovatkách, tak vodičom nevadí, že zbytočne meškajú. Alebo vadí, ale sú si vedomí toho, že s tým aj tak nič nespravia...
Táto firma ma naučila, aby som skákal len do výšky svojho platu a morálneho ocenenia. Plat je mizerný a toho druhého sa nedočkáš vôbec. A pritom by možno stačilo aj pri tom mizernom plate len to morálne ocenenie (ktoré nestojí nič, takže kecy o peniažtekoch sú irelevantné)...
Ak mam meskanie XY minut a mam si vybrat medzi cakanim bohvieako dlho, kym sa dvere same zatvoria, alebo ich "pretlacim", tak si vyberiem tu druhu moznost.
Peter6607