Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #196518:
L3/L8 nemyslim ze je dobry napad menit ked sa ich vyluka priamo nedotyka.
Išli ste už niekto tou tradičnejšou seneckou MHD? http://www.lplusl.sk/a-je-to-tu Aké sú vaše dojmy? Keď sa ten minibus pokazí alebo z iného dôvodu nemôže ísť, tak dožvie či tam v takom prípade dočasne nasadia niektorý zo svojich zájazdových autobusov. 🙂

Škoda, že to nie je na www.cp.sk a trasa je dosť zložitá. A predpokladám, že trvalé bydlisko v Senci šofér u cestujúcich nepreveruje 😉 A dožvie koľko šoférov sa tam strieda keď to jazdí 7 dní v týždni..
Reply on: 810zssk #196495:
K električkám:
Nad spojením 6 a 7 som uvažoval aj ja, ale nepáči sa mi z dvoch dôvodov:
1. Vznikla by vlastne krátka verzia linky 5, ktorá by ale zrejme nechodila v dokonalom preklade so skutočnou linkou 5
2. Linka 7 cez prázdniny nechodí, no 6 áno.

Ja by som to riešil nasledovne:
L6 - KV - PKO - Kapucínska - Jesenského - nábrežie - KV
Linky 2 a 7 by sa točili cez Nám. SNP: Špitálska - SNP - Obchodná. Linku 2 by som do tunela nedával, vozila by tam vzduch, linka 7 detto. Aby ale nezostala na Jesenského mimo špičky iba linka 4, tak by bolo dobré, aby sa niečo točilo cez tunel a myslím, že linky 3 a 8 by pri tom okruhu boli viac využité ako linky 2 a 7, takže:
L3 - Rača - Mariánska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Most SNP - Chatam Sófer - ďalej ako linka 8.
L8 - Ružinov - Poštová - Kapucínska - Chatam Sófer - ďalej ako linka 3.
V najnovsom vydani BN sa pise, ze na elek. priecesti pri skalickej ulici sa osadia semafory..ciastocne asi aj ako dosledok zrusenia priecestia na MG. Dalsia sema-krizovatka v ceste? otazne je ci povolia aj u-turn, alebo nie..kedze o kusok dalej pri TUMYS to umoznene nie je (minimalne otacanie nazad do race)?
Reply on: Valec #196506:
Hej, tak to je furt
A nieje to len v čase hlásenia aktuálnej zastávky. Často to býva medzi zastávkami
Reply on: Valec #196506:
Vzniká to v čase zastavenia vozidla, respektíve v momente hlásenia aktuálnej zastávky. Prečo neviem, ale stáva sa to od poslednej aktualizácie, od doby, keď sa Zóna a čas roluje zospodku...
Reply on: Tedomík #196512:
Úplne by stačilo keby 33jka mala odchod z Molecky 10min. po odchode z DD a v "C"jazdnej dobe by úplne stačilo 9min. Odpadli by tak zbytočné prestoje pred riviérou či na nástupišti Molecova.

Čo sa týka linky 32 tam je zlá jazdná doba, konkrétne úsek HL.ST. - ZOO (12 min.). Často musí na zast. ZOO vyčkávať na odchod, lebo to stihne skor (hlavne SO-NE) a na zast. Molecova potom príde automaticky neskoršie, lebo tam už je to našponované.
Reply on: Tedomík #196512:
1 min tza trolejbusom bolo samozrejme myslené z Kuklovskej
Reply on: Ámos #196510:
Zrušenie určite nie ale bolo by fajn, aby v rannej špičke išla 1 min. za trolejbusom a v poobednej špičke podľa CP 2 min z Molecovej pred trolejbusom. Trolejbus príde na nástupište Molecova väčšinou 2 min. pred odchodom. L32 takmer vždy mešká aspoň 1 min. Takže ak by sa toto stalo tak príde na Molecku trolejbus. Všetci sa doň nahrnú, ale hneď za trolejbusom príde 32. Tá nenaberie takmer nikoho, ale trolejbus, čakajúci na odchod predbehne.
Reply on: MatejBA #196502:
Magistrat alebo KDI? Davas instituciam za vinu veci, ktore nie su v ich kompetencii.
Reply on: MatejBA #196481:
Za posledne mesiace mam skusenost s jazdenim na DD v roznych cadoch a dnoch. Tahanie L32 az hore, je najvacsou prekazkou pohodlneho cestovania. Doslova prepchata L32 a nasledne prazdny klb z Molecky su castym a velmi nezelanym javom.
Jednou z moznosti je zaciatok trasy na Molecke s oznacenymi spojmi L33 ako pripojmi k L32 a jej povinnostou cakat.
Alebo
Zrusenie zastavovania L32 na Molecke.
Reply on: OBUS #196504:
Mala by byť 1 linka keďže tam nebude obratisko a budeme mať len 15 vozov. Pokiaľ sa opraví stanica tak to bude najpravdepodobnejšie linka 1 s trasou Hl.st.-Obchodná-Nám.SNP-Šafárikovo nám.-Nový starý most-Bosákova
Reply on: Valec #196506:
Tak ja viem iba o jednej "novej" kde sa ani nezobrazuje ani nehlasi, ale v tedomoch na bocnych paneloch vnutri je - Ulica svornosti 🙂
Inak, kto z vás si všimol novú fíčuru na LED vnútorných tabuliach, kde sa z času na čas miesto zastávky zobrazí len piktogram označníka? Zatiaľ sa mi nepodarilo presne identifikovať situáciu v ktorej k tomu dochádza... ale vždy to pri danej zastávke spraví len raz, v ďalšom kole sa už zobrazí aj s názvom. Videl som to v rôznych typoch vozdiel, v rôznych trakciách, všetko to boli dávno zabehnuté zastávky (žiadna nová ktorá by nebola nahraná) a ani raz som nespozoroval, že by ju nezobrazilo 2x po sebe (dokonca ani dve nasledujúce zastávky).
Reply on: Andreas.Papak #196501:
Odboci doprava. Hovorime o ulici Rajska, nie o zastavke Rajska
Zaradia sa este do premavky v minulosti prenajate Medvede? A existuje uz nejaky oficialny koncept elektrickoveho linkovania do Petrzalky?
Smiem sa spytat, zakomponuje opat nejaka dobra dusa do CP aj premavku pocas sviatkov tak ako kazdy rok? viem ze je to tam vydane v sprave, ale radsej to vidim tak prehladnejsie. Ide mi o 92..:)
Reply on: Andreas.Papak #196501:
Cisto-hypoteticko-sotousky by mohol ist za Kyjevom do prava a urobit si kolecko Rajska - Dunajska - 29 Augusta - Cintorinska - Rajska, pre tie SORky by to az taky problem nemal byt (jediny problem by mohlo byt odbocenie z Cintorinskej doprava na Rajsku). Ak by sme mali trochu schopny magistrat, tak by docasne na Rajskej medzi Spitalskou a Cintorinskou dali zakaz vjazdu aut (okrem zasobovania a podobne)

Ale toto je az prilis sci-fi, aby to bola pravda, takze realne si myslim, ze bud bude jazdit iba po Nam. SNP alebo bude mat uplne inu trasu.
Ako sa vlastne dá dostať z Kam. námestia na Rajskú? Tým myslím ako tam prejde bus.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.