Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tedomík #196492:
Zabudni na to ze v spicke spravis Safko - Novy most za minutu, nehrozi ani vo sne. To ani v sedle tak lahko nedas.

Vykony z X13 by ti tiez zrejme nestacili.

Mna inak napadla taka diabolska myslienka zlucit X13 a 78 cez Dunajsku? len vozy by asi nestacili
Reply on: Jadran #196491:
Cestovný čas oproti Šafku by sa podľa CP predĺžil pri počítaní oboch smerov o 1 min. samozrejme niečo treba dať aj na dlhší obrat ale myslíš, že kvôli 3 min. by trebalo pridať voz?
Lebo priemerne prestávka (aspoň 78/1 ráno a myslím že aj ďalšie) na šafku je 7 min. a na Čiližskej 24 min.

Výkony by sa mohli z pravdepodobne skrátenej x13
Reply on: Error 0x007 #196484:
Keby 78 jazdila pod most -- predlžená jazdná doba -- treba ďalší voz(y) do výpravy. "Voze sú neni" a navyše, hento obratisko je už teraz preplnené, neviem kde by sa tam zmestil čo i len jeden klbak ďalšej linky, zvlášť ráno, keď tam majú mať vyrovnávačky .. síce teraz pozerám že na Šafku aj v súčasnosti majú len max. 7- 10 min., tak možno by to išlo aj bez toho..
Reply on: Tedomík #196489:
Nie, tam linku nehlasi (co je imho spravne, kedze na odchode uz tarifa IDS neplati).
Reply on: 810zssk #196488:
A z hl.st. smer Vieden hlasi čo? Vlak linky S20, smer DNV, ktorý pokračuje ako medzištátny vlak....??
Krásne hlásenie ?
https://soundcloud.com/samomuransky/hl-senie-vlaku-linky-s20-z
"Medzištátny vlak RegionalExpress 2532, ktorý pokračuje ako linka S20 zo smeru Wien Hauptbahnhof a Marchegg, ktorý pokračuje smer Bratislava hlavná stanica...." 😃 😃 😃
Reply on: petrm #196486:
Moj zlaty, ked uz vymyslas fake stanoviska tak ich neprekladaj cez Google Translator.
Tak trochu vám napovím, kde asi co bude s výlukou Šafarikova náměstí. Kdyby vedení DPB oslovilo správnou firmu, tak se luxusně nebavím, jako pár dalších lidí, nad blbostí vedení .. Od které doby vlastní realitní kancelář autobusy? :
Vážené vedenie
Dovoľujem si vás týmto požiadať o spoluprácu pri zabezpečení náhradnej dopravy na linkách MHD a to X13 a 78 vašimi vozidlá, ktoré by boli využité od 14.1.2014 do približne 30.8.2015. Zároveň si vás dovolím touto cestou požiadať o zabezpečenie priestor u vášho sídla spoločnosti pri ulici 29 augusta pre umiestnenie dočasné zastávky pre vyššie spomínané linky, kde by boli ukončené. V prílohe nájdete plánik inkriminovaného zabezpečenie výlukové činnosti na základe čoho vás žiadame o spoluprácu.

Ing. Bronislav Weigl
Riaditeľ úseku prevádzky a techniky
Reply on: MatejBA #196481:
Ja iba že sa o tom hovorilo
Mne vyhovuje, že chodí až hore aj keď dosť chýba ta zachádzka cez Baníkovu
Inac by mohli napr. L78 predlzit pod most, kedze nejak to spojenie Nivy - Novy most/elektricky je dost biedne, 12 min. interval v spicke (teda ked neratam L88 s hustejsim intervalom, ale z peknou zachadzkou dez Petrzku)
Reply on: Richard 15 #196454:
DPB dava velmi podrobne informacie. Teraz uz vieme ze dane linky budu presmerovane. A to je vsetko. Mozeme si urobit quiz, ako budu vyzerat nahradne trasy... ?
Reply on: TomJ #196474:
Zrušenie park.miest? V Autoslave?! To snáď nemyslíš vážne ?
No a okružná 78 určite nie, ráno treba prestávky (vyrovnávacie časy) v centre kvôli zácpam na DH...
Reply on: Tedomík #196480:
A komu by pomohlo nasilne prestupovanie na L32 resp jej skratenie (nemam pocit, zeby chodievala L32 uplne prazdna nonstop od Molecky po Kuklovsku)?
Reply on: luky133 #196478:
Bodaj by sa tam vrátila 32
Už sa neuvažuje o skrátení 32 po Janotovu a odtadiaľ cez Baníkovú a Segnerovu opäť na stanicu?
Reply on: luky133 #196478:
Plus tam stojí linka N34.
Dopravný podnik si prenajal od Karlovej Vsi autobusovú zastávku Segnerova na dva roky: http://www.karlovaves.sk/sites/default/files/zaznam/ZML_najom_pozemku_DPB_as.PDF ? Žeby len formalita alebo sa tu plánuje opätovná premávka nejakej pravidelnej linky po dobu týchto dvoch rokov? ? Divné je hlavne, že je to na dobu určitú a nie neurčitú keďže sa jedná o zastávku náhradnej dopravy.
Reply on: Peon #196475:
Netušil som, že problém môže nastať v súčasnosti pri cestovaní na PCL 100+101 aj v rámci Bratislavy! Na ASMN som nastupoval na bus Slovak Lines a pýtal som si z karty lístok na Píniovú. Kartu mi to však nebralo. Tak skúsil mi vydať len po Pažítkovú, ale ani to nešlo...

Ja nosím v obale s kartou aj papierové potvrdenie o kúpe tak som ho požiadal či ma môže pustiť bez papierového lístka, ale to odmietol. Tak vydal mi lístok v hotovosti (len po Pažítkovú) za 0,70 €. Dnes som už nemal cestu okolo ASMN, ale asi v piatok to pôjdem vyreklamovať! Predpokladám, že ostatní cestujúci išli mimo Bratislavy - nikto iný s platbou nemal problém.

V mojej karte určite nie je problém, lebo cestou späť z Ráztočnej mi v inom buse vydal strojček papierový lístok bez problémov...
Reply on: Peon #196475:
Ano, urcite to je prave preto ?
Dnes som konečne pochopil zmýšlanie Slovak Lines s tými za sebou idúcimi spojmi do / z Bratislavy a potom dlho nič. 🙂 Ten druhý môže poslúžiť ako okamžitá náhrada prvého v prípade poruchy či nehody.

Nastúpil som na ŽST Lamač smer ASMN do prvého autobusu. Po pár metroch náš vodič prudšie zabrzdil a trúbil na osobné auto. Na to bolo počuť spredu ťuknutie. Vtedy z parkoviska vybehol nešťastne sa tváriaci chalan...

Malé parkovisko pri budove na Lamačskej ceste je v miernom kopci priamo pri ceste. Aby sme neblokovali obojsmernú cestu, autobus odstavil na to parkovisko a za ním idúci druhý bus Slovak Lines tam zastavil tiež a umožnil nástup všetkých cestujúcich obidvoma dvermi (vôbec nekontroloval cestovné lístky). Nakoniec sa všetci pomestili.

Vodič druhého busu sa pýtal jedného cestujúceho, že čo sa stalo a on povedal, že vodič auta si zrejme na parkovisku nezatiahol ručnú brzdu. Čiže z parkoviska sa to auto dostalo pomaly bez šoféra na cestu rovno pred autobus...

Ja by som riešil linky 78, 95 a X13 nasledovne (ak tu už boli podobné nápady, tak sorry, ale nemám čas to tu všetko čítať):
78:
Variant A - skrátiť po ASMN
Variant B - za zastávkou Mlynské nivy by odbočila doprava na Dunajskú a buď by šla na konečnú Rajská alebo priamo po Dunajskej na Kamenné, výstupište by sa spravilo na konci Dunajskej, kde by vozy aj prestávkovali (trebalo by zrušiť pár parkovacích miest), nástupište by bolo na električkovej zastávke a ďalej by odbočila zo Špitálskej doprava na Rajskú.
Variant C - skrátiť po Euroveu, len tam neviem, kde by stála, keďže ako okružnú linku si ju moc neviem predstaviť a všetky odstavné plochy sú už využité, jedine, že by končila na bývalej konečnej 133.

95: Okružná trasa: na križovatke Jantárová - Bosáková by pokračovala rovno na zastávku Farského a ďalej po trase N80 na most SNP a z neho dole ako linka 50. Most SNP by bola priebežná konečná. Ďalej by šla na Malú Scénu a po svojej terajšej trase späť do Petržalky.

X13:
Variant A - zo SNP by išla doľava na Kamenné, doprava na Rajskú a ďalej na 29.8. a doprava na Dostojevského rad a k Eurovey a späť pričom pri spiatočnej ceste by stála aj na Malej Scéne.
Variant B - išla by len po SNP a buď by sa točila pred tržnicou alebo ako kedysi linka 104, pričom v tomto prípade by mohla mať aj zastávku v blízkosti konečnej Rajská na prestup na t-busy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.