Reply on: S499.1023 #195855:
Chyba/nečinnosť odborov.. môže byť.. resp. v prípade nočákov to už prvé ovocie prinieslo.. po rokoch sa pridávali minúty do jazdnej doby nevyjazditeľných liniek. A to preto až teraz, lebo kým dpb nezačal kontrolovať rýchlosti (a brať prémie za ich prekračovanie), za cenu prekročenia MPR boli vyjazditeľné všetky nočáky s ich pôvodnými chronometrážami.
Ike
Rozhodne nechcem povedať, že vodiči MHD majú jazdiť 70 tam, kde je 50. Na druhej strane si ale myslím, že toto je vec policajtov a nie DPB. A rozhodne to nie je niečo, čo treba roztrubovať do sveta.
Mňa ako uživateľa MHD naozaj netrápi, či ide autobus predpisovo, alebo o 10 kmh viac. Trápi ma, keď na spojoch s garantovaným prestupom vodiči zdrhnú cestujúcim, keď vodič vbehne do zastávky za dažďa asi 50 kmh a ošpliecha všetkých, keď mojej priateľke nadáva, že signál na zastávke na znamenie dáva skoro a že stále mu to tam pípa a pod.
Rovnako si nemyslím, že by DPB (keď už teda disponuje GPS sledovaním) mal trestať vodičov za meškanie spôsobene externými faktormi. Ostatne si neviem prestaviť príčinu meškania spôsobenú vodičom: jedine že by zaspal na konečnej.