Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #195493:
"Vlaky by na hlavnú stanicu mohli chodiť v polhodinových intervaloch"❗
Uverim az ked uvidim, ale zeby vazne niekoho osvietilo?
Reply on: 810zssk #195489:
R14, ti snivaju o vlaku nie? ?
Reply on: mrkvakj #195487:
Môzeme byť radi ak sa niekedy dočkáme ku 155
Reply on: AAA #195486:
Ja co som napisal spät neberem ?
Reply on: mrkvakj #195487:
Kto to bude platit a este dolezitejsie: kto by tym cestoval?
Reply on: AAA #195486:
Inak vnutorne dopytove tlacidla mozu byt, ale boli tam nejake doplnujuce podmienky od DU. Ktore ak SOR splni, mozu byt.
teraz ako pozerám tie volby do VUC a kandidátov, a ich pripomienky okolo ZŠT Filiálka a celkovo okolo kolajovej dopravy v BA ma napadlo:
Prečo sa nemôže postaviť ešte jedna vlak. zastávka v petržalke pri dvoroch a spravila by sa mestká dopravná spoločnosť poprípade to môže byť aj ZSSK ktoré by z penazí EU z operačného programu Doprava nakúpili 2-3 ojazdené Desirá a spravila by sa jedna až dve vlakové linky s hodinovým intervalom po trase: 1 DNV- Hlavná Stanica- Nové Mesto- UNS- Petržalka-Dvory- ZŠT Petržalka a 2 DNV- Lamač- Zel. Stud.- Hlavná Stanica- Vinohrady- Rača poprípade Vajnory- Predmestie- Nové Mesto v prípade záujmu potiahnuť až do Petržalky. Alebo aj Tretia zo ZŠT Filialka cez Hlavnú Stanicu do DNV
Reply on: Error 0x007 #195485:
Aha, teraz som si všimol, že hovoríš o fotobunke, tak to neviem. Najprv som myslel, že myslíš dopytové tlačidlá na dverách zvnútra, takže čo som napísal beriem späť.
Reply on: AAA #195484:
Tomu hovorim vozidla na urovni 21. storocia ?
Reply on: Error 0x007 #195480:
T-busy 30 a 31 Tr ju nemajú schválenú, teda nebude.
Reply on: MatejBA #195482:
dík
Dobrý Deň, neviete náhodou ako vyzeral cp vlakovej linky 155

dakujem
?
K novym troflom:

Maju byt v 30/31Tr na dverach namontovane fotobunky? Som sa hrabal v 285 stran dlhej zmluve a nespominam si zmienku o fotobunkach... Mali by byt v kazdom vozidle co sa doda...
Dnes rano na 88 z odchodom 6:00 z AS (poradie ani e. č. som nezachytil) sofer pekne kotlil, celu trasu mal nadbeh 1 minutu, od Lachovej mal k dobru dve minuty, na Halovej zase jednu... Raz chlapik na Vrakose mal na Halovej nadbeh 4 min...
Keby sa tu zaviedol system ze by na zastavkach bol vylepeny v spicke iba interval, mam taky pocit ze niektory vodici by sa z radostou snazili dobehnut poradie pred nimi...
Problém električiek je, že chodia cez KV. Tým pádom nie je možné hovoriť o nich ako o konkurencii k linke 34 (cestujúci z KV nemusia chodiť cez Dúbravku). Ďalšia vec sú nedomyslené prestupy, hlavne ak niekto cestuje smer Zimný štadión a ďalej. Predtým sa dalo prestupovať na NFL na linky 61,63,74,204. Teraz treba prestúpiť buď na Patrónke (63) alebo na Sokolskej (204). Ale často sa stáva, že človek stojací na Sokolskej len vidí 63-ku prefrčať okolo.
Reply on: Valec #195464:
Máš pocit, že "u vás" sa už T3 nenasadzujú ? ?
Reply on: Tedomík #195454:
To je samozrejme pekelný žvást, lebo okrem tých dvoch reaktivivaných kúskov sú na posilové spoje BEŽNE nasadzované dve trojice T4D
Reply on: albert.BKV.zrt #195471:
A koho bude cez víkendy voziť do Ružinova a Vrakune, keď tam aj sólo voz s 30-min. intervalom býva obsadený tak na 30%?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.