Čo treba urobiť keď su na stanici všade totálne všade autá? Dnes ZV Hl.st. 2104 kvôli tomu dosť meškalo. A to bolo fajn niekedy to kvôli autám mešká aj 5 min.
Treba zavolať 158 či 159 či čo?
Inak taka perla. Nedávno kvôli "odparkovaným" autám musel bus zastaviť mimo vyznačeného priestoru pred budovou stanice. Prvé čo bolo došli policajti. Nieže by začali riešiť vodičov áut ale došli za autobusárom s tým, že prečo tam stojí. Keď im ukázal autá tak ho nechali a odišli....? ?
Akože,ale tu električku treba nejako dostať cez dunaj !!Už kolko rokov sa hovorí o električke do petržalky,no a čo tu čítam,tak sa jej tu len podkolená hádžu kadejaké ...O čom tom valstne je ))?? Chceme nekonečno áut v meste,alebo aby sa aj ludia z petržalky čo najrýchlejšou cestou dostali do práce a z práce spať ....No a tá odbočka ))) ha ...prečo nikto nepredložil víziu,ako dalej ťahať električku smerom na slovnaft pod.zóny ..?? Myslím si,že práve električka má možnosť odlahčiť súčastné mesto od áut!!Potom ubudne nekonečno a možeš aj v pohode ajautom na rýchlo vybehnuť ...
Najprv dychaj, narataj do 10 a klidek. Kedy naposledy sa pouzivala ta odbocka do vozovne na Martanovicovej? Kolko rokov su kolajnice zaslepene a jedine na co boli dobre je test funkcnosti tlmicov? Kolko rokov nepresla ziadna elektricka po Sturovej v smere Jesenskeho - Safko az kym kolaj neodstranili? Ked si budes vediet odpoved na tieto otazky, pochopis rozvoj automobilizmu odvtedy k dnesnemu dnu tak pochopis.
Samozrejme, ze budeme podporovat mestsku dopravu. No vzhladom na riesenie zvolene magistratom, bude kamenne prepchate autami, nasledne bude opat potrebne zapnut CSS samozrejme bez preferencie MHD.
A to nehovorim o tom, ze sa tam chystaju podzemne garaze pre dalsich 1000-1500 aut, ktore pritiahnu dalsie auta do centra.
Bohuzial vela ludi na magistrate si nevidi na koniec nosa, nerobia sa veci s viziou na 20-25 rokov.
Ale fakt, ked sa chcu ludia dostat vsade bez prestupu tak nech si kupia auto. MHD neni o tom ze mam linku odvsadial vsade. Ja si prestupim aj 3x a nemam s tym problem (okrem v zime pocas kalamity?)
Neviem o čom píšeš,lebo tá odbočka kolajníc tam je a práve na tuto odbočku išla dvojkolajná trať k šafarikovému námestiu ...Pri rekonštrukcii sa zlikvidovala!!A doprava v meste )))??Tak koho budeme podporovať individuálnu,albo tu mestku ??
teraz si cela DNV a Dubravka mysli, ze ten spoj na Kramare bol od DPB garantovany na vecne casy...mozno teraz budem svina, ale pohyb/prestup este nikoho nezabil a nebavme sa teraz o krajnych pripadoch - ludoch na vozicku alebo s naozaj tazkymi pohybovymi stavmi - ti su v celom meste a mozno k NOU prestupuju aj na dvakrat...
ako pravda zas je v tom, ze ak dakto ide na predstanicne alebo racko, tak ist elinou je hlupost...hlavne risk v tom, ze sa v kv dakde bude stat a budem meskat..dubravka ma smer spojenia s mestom cez patronku urcite rychlejsi a kratsi, to, ze tadial nebola vybudovana elektricka je druha vec...vy z dlhacov mate len jeden smer do mesta, kde si tou elinou za par minut v centre, ale ok nechcem tu znova polemizovat o 133 a pod... ja chcem skor poukazat na vec, ze akonahle sa nejakym ludom zoberie ich spoj, tak z toho robia hned tragediu, pritom vsetci tu vieme aka bola vytazenost 34 v useku Racko-Hodz.n. a ze 22 bola len docasna do vybudovania t.trate a tym ludom sa to vobec neda vysvetlit..
Tak im zrusme celu elektrickovu trasu v Dubravke a nechajme len autobusy, ked je ta elektricka tak fuj. Nech sa zbytocne neopravuje trat do Dubravky a investuju sa peniaze na trate inde.
Chlapci, ked si chcete sprijemnit dnesny den, zapnitr fejs skupinu Dubravka, kde sa opat riesia nehanebnosti dpb v zruseni 22 a 34.. zrazu sa polka Dubravky tvari, ze obe linky vyuzivala od rana do vecera asi a nikto nedokaze pochopit, preco 83 a 84 maju rovnau trasu..halavne ze o rto dpb prave islo..jo a tie navrhy - na kramare duobus lebo vymena konecnych 63 a 84 - vobec im nevadi ze su to linky o uplne inych intervaloch a vytazenosti
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jokl