Reply on: BigMac #195137:
"Prestoj zlikvidovaný asi za 10 minút aj s príchodom nehodárov, ktorí boli vtedy jediná dvojčlenná dispečerská posádka."Dík za info. Čo sa dispečerov týka, teraz je to ako inak? Oblastní sú naďalej po jednom, či nie?
BigMac
ČB síce zavrú, ale zavrú v dôsledku straty riadenia, trolejové napätie s tým nemá nič spoločné, netrep nezmysly.
U 2xT6 sa po roztrhnutí aktivuje záchranná brzda, teda EMgB+KB+Zv, PAS-y musia byť mimo polohy "S". Prevádzkové nastavenie je v 1.voze v polohe "Z", 2.voz "P".
Nabudúce poprosím nepísať drísty držiteľov inštruktorských preukazov, ako sú páni Štefan S., Karol Š. a Pavel G., ktorí sa tiež vyznačujú tým, že len tušia, ako to v tej tramvaji funguje. Tušenie jedného z nich sa doteraz prejavuje na technickom stave vozového parku PET. Hovno tomu rozumel, ale mudroval viac ako MUDr. Hilda Múdra a najdôležitejšie boli nálepôčky na vonkajšej strane vozovej skrine.