Reply on: amaterizmus #194803:
To ze niekedy idu 83/84 za sebou neni problem grafikonu, ale skor plynulostou dopravy. Jeden bus stoji 3x za sebou na cervenej, druhy ma stale zelenu a hned jazdia spolu. K tomu pride este to, ze cim neskôr bus pride na zastavku tym viac ludi tam je, co este viac spomaluje jazdu, a tak to ide dokola, zatial co dalsi autobus poberie menej cestujucich a tym zrdzanie na zastvke je mensie.Ked pojdete na "Cestovne poriadky" a dole zadate 83 + 84 tak uvidite ze podla grafikonu autobusy jazdia vzdy s rovnakymi odstupmi. To ze to v praxi tak nefunguje je ina vec...
Ceny PCL nemozu vzdy zostat rovnake, vsak mame inflaciu! (To ze jeden listok stupol percentualne viac ako druhy je ina vec...)
Marcelllooo
ohľadne revízorov sa toho popísalo veľa a aj ja mám niekoľko negatívnych skúseností.
• Asi pred rokom som sa oneskoril s vystupovaním na zastávke Aupark. V tom istom čase sa snažil nastúpiť muž, ktorý sa neskôr ukázal ako revízor. Fyzicky mi zabránil vystúpiť napriek mojim výzvam. Zdôrazňujem, že kontrolu lístkov ešte nezačal ani sa čipom nezargistroval do palubného počítača. Rovnako zdôrazňujem, že som mal platnú električenku. Keď som chcel vystúpiť, boli autobus riadne pristavený a mal otvorené dvere. Revízor si ani následne neuznal chybu. Podal som sťažnosť, ktorá bola uznaná ako odôvodnená s tým, že revízori mali dostať ďalšie školenie o vykonávaní kontrol CL.
• V novembri mi zase SBSkár nedovolil označiť si lístok po mojom nástupe (spolu so mnou ani jednej pani) a revízor následne žiadal pokutu. Samozrejme som podal sťažnosť, táto bola vyhodnotená ako opodstatnená, pokuta bola "odpustená", SBSkár mal byť prepustený a revízori znovu preškolení.
Že by večná téma?