Systém ktorý by síce zdržoval ale by bol 100% účinný a tribusák by nemal šancu by bol (používa sa aj niekde v zahraničí) revízor na diaľku vyhľadá voz ktorý ide kontrolovať na diaľku by zablokoval označovače a mimo zast. by si ho zastavil vodič by otvoril dvere potom by zaželal príjemný deň a začal kontrolovať lístky viem akékoľvek ďalšie zastavenie by spomalilo prevádzku a navyše stálo 0,23€ no na pokutách by sa vybralo oveľa viac a aj revízor by oveľa viac zarobil tým pádom by revízor mohol nosiť uniformu, dpb by sledoval viacero komunikačných kanálov a ak by niekto zverejnil SMS CL by sa upravili tarifné podmienky a takýto sms cl by sa stal neplatným (app. FareBandit for ex. v prahe tých zdieľaných CL je veľa)
eripmav
ja tomu dost verim, lebo pokial viem situacia je taka, ze DPB postupuje tak, ze mu staci ze revizor predlozi ze pozna mena, rodne cislo a cislo nejakeho ID, nie??? to je vsetko co revizor predlozi a uz ide pokuta... alebo sa mylim? pravdpupovediac, nemam este s pokutou ziadne skusenosti...
uz elementarne pravne niebezvedomie mi kaze, ze aspon by DPB do svojho interneho postupu mal zaviest, ze cierny pasazier PODPISE UZNANIE DLHU, potom je uz dokazna situacia naprosto ina... maju podpis! podpis s ID udajmi je uz pomerne dost... ked odmietne, tak volat policiu... zial medzi odmietnutim spoluprace a zavolanim policie je znacne pravne vakuum co sa tyka pouzitia nasilia... obavam sa ze zakon nestoji na strane DPB, ale skorej toho kto zakon porusuje...