inak na viedenske letisko stoji listok z bratislavy cca. 6-7eur pokial sa pamatam...
predpokladam ze nie je vobec dotovany, alebo???
tak neviem ze co tu vlastne riesime...
DPB akoze 4,5eura nepokryje naklady na dopravu turistu z letiska???
zavriet letisko, vyhlasit ho za nakladne, a na co tam potom vobec nejake linky chodia???
velmi smutne ze aj na tomto fore nie je ludom jasne, ze niekedy treba ponuknut nieco navyse, ze to moze potom indukovat zaujem...
napriklad mozno by linka chodila spociatku nevyuzita... ale mozno preto do BA nikto nelieta, lebo cestujuci maju zle skusenosti s dalsou dopravou z letiska...
obzvlast v doprave plati, ze ponuka indukuju dopyt...
a take ze ako sa buduje turisticky ruch, tak to uz naprosto nema vyznam hovorit ?
predpokladam ze nie je vobec dotovany, alebo???
tak neviem ze co tu vlastne riesime...
DPB akoze 4,5eura nepokryje naklady na dopravu turistu z letiska???
zavriet letisko, vyhlasit ho za nakladne, a na co tam potom vobec nejake linky chodia???
velmi smutne ze aj na tomto fore nie je ludom jasne, ze niekedy treba ponuknut nieco navyse, ze to moze potom indukovat zaujem...
napriklad mozno by linka chodila spociatku nevyuzita... ale mozno preto do BA nikto nelieta, lebo cestujuci maju zle skusenosti s dalsou dopravou z letiska...
obzvlast v doprave plati, ze ponuka indukuju dopyt...
a take ze ako sa buduje turisticky ruch, tak to uz naprosto nema vyznam hovorit ?
Mike
Kĺbové Pri kríži je primárne pre hradenie kĺbových 34, 83 prípadne ak vypadne "nosný systém" (eliny do Dúbravky) aby ich vedel ihneď nahradiť.. alev princípe vie nahradiť akúkoľvek linku aj v širšej oblasti (okrem 128).
Kĺbové Čiližská najviac a najčastejšie hradí 201 202 78, a potom ešte sem tam 65, 75, 87, prípadne hocijaké iné linky v okolí. Problém má akurát so 79, kde by sa neotočil v Lieskovci, výpadky 79 sa riešia najčastejšie stiahnutím vozu zo 65 a poslaním ZV Čiližská na dané poradie 65...