Alebo keby sa zachádzky TESCO Lamač zrušili a namiesto toho by vznikli priamo na Lamačskej ceste. Tým pádom by sa zrušila zastávka Mokrohájska. K novým zastávkam TESCO Lamač by bol samozrejme nejaký prechod pre chodcov, prip. nadchod ako v Auparku. Potom by tam mohli zastavovať všetky linky. Na Patrónke by na voľnej plochce smer Lamač mohol vzniknúť ešte jeden obratiskový prúd alebo ako to nazvať. (Ako na Bosákovej sa plánuje) a tam by končili všetky linky zo západnej časti (aj 20 a 120) okrem 83 (34 by mohla byť zrušená, keďže po jej celej trase by išli 20+120) a k Vojenskej nemocnici by mohla byť predĺžená 84, prip. zlúčená s 83 veď aj tak z Jungmanovej na Ovsište idú spolu v závese 84+99 a obidve poloprázdne (aspoň v poobednej špičke)
Mike
Stiahnúť palice sa dalo hocikedy sa jazdy (zrejme na to bolo nejaké tlačidlo), veď aj obratisko na Molecke bolo ako dlho nezatrolejované.. takže tam vždy pri jazde dolu kopcom Molecovou 25Trky na L33 naštartovali pomocný agregát a palice stiahli dolu...