Čo palubovka, ale schody. Inde pochopili, že pri prudkom zabrzdení si je na ne lepšie sadnúť na zadok ako potenciálne zletieť dolu po hlave a ich smerovanie je opačné - za priestorom pre vodiča. Takto to už vážne asi ani na tie výhliadkové autobusy nepredajú ?
Nebolo by lepšie ho zniesť a použiť na výstavbu inej trate, prípadne spojky? Mnoho starších tratí nemá v BA paralelnú trasu, tak neviem, aký význam bude mať paralelná trať pre najnovšiu,
Tak naposledy som tade išiel asi 2 roky dozadu? A nejako častejšie asi 4 roky dozadu..
V smere do Ba keďže naša osádka nastupuje už na Marcheggu tak kontrolovala hneď odtiaľ. Opačným smerom tých čo pristúpili v DNV..
Kedy to bolo? Lebo svojho casu som tu trasu chodil niekolko krat za tyzden a v zivote sa mi to nestalo, tak ma to dost prekvapuje. Ani neviem co a naco by tam kontroloval co nemoze medzi DNV a hlavnou.
Ja som na rozdiel od 810 ZSSK zažil dosť často slovenského sprievodcu ako kontroloval medzi Marcheggom a DNV.. ale nie vždy, zvyčajne medzi DNV a hlst.
boxcar
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/7312/double-decker-v-detailoch.html#103244-Pracovisko-vodica-autobusu-Troliga-Bus-Sirius