Pre zaujimavost, kedze tieto veci nie su velmi dostupne....
SL ma vydane licencie na nasledovne linky osobitnej dopravy (spravidla zmluvna doprava):
Dopravca: Slovak Lines Express, a.s., Mlynské Nivy 31, 821 09 Bratislava
Linka č. 106302 Sološnica-Plav.Podhradie-Plav.Mikuláš-Plav.Peter
Linka č. 106305 Malacky,Swedwood,Nábytok-Skalica
Linka č. 106306 Malacky,IKEA Components-Veľké Leváre-Rohožník/Kúty
Linka č. 106308 Malacky,Swedwood,Nábytok-Plavecký Peter
Linka č. 106316 Malacky,Swedwood,Drevotrieska-Malacky,SAD
Linka č. 107301 Dubová-Modra
Linka č. 107302 Modra,ZŠ Ľ.Štúra-Modra,Kráľová
A este prehlad liniek SL ktore momentalne nepremavaju (ale maju platnu dopravnu licenciu):
Dopravca: Slovak Lines, a.s. Bratislava, Mlynské nivy 31, 821 09 Bratislava
Linka č. 102403 Bratislava-Dobrohošť-Vojka nad Dunajom-Bodíky-Gabčíkovo
Dopravca: Slovak Lines Express, a.s., Mlynské Nivy 31, 821 09 Bratislava
Linka č. 102507 BA-Trnava/Nitra-Zvolen-Lučenec-Košice-Michal.-Humenné
Linka č. 102509 BA-Trnava-Piešťany-Trenčín-Žilina
Linka č. 102512 Bratislava-Piešťany-Trenčín
Podla informacii z BSK by SLE mal mat licenciu aj na linky 102504 (BA-Dunajská Streda-Veľký Meder-Komárno) a 102506 (BA-Trnava-Nitra-Rožňava-Košice-Prešov), podla cp.sk ale tieto linky jazdia SAD DS (Komarno), resp. ojrobus (Presov).
V cislovani liniek existuje par medzier, teda vynechanych cisel pre ktore nie je vydana ziadna licencia. Osobne predpokladam ze kedysi linky s danym cislom existovali a platnost licencie vyprsala (nebola predlzena), resp. dopravca z nejakeho dovodu poziadal o odnatie licencie. Tusite niekto ake boli nasledovne linky?
- regionalka BA: 102409, 102420, 102430-102440
- dialkovka BA: 102501, 102510 (posledna menovana nemusi byt SLE)
- regionalka MA: 106401 - 106405
- regionalka SC: 108401, 108406, 108407
Ak niekto mate zdroje k tomuto, budem velmi vdacny ?
Inak škoda, že odstavili niektoré B732 CNG , čo boli v dobrom stave a bolo ich dosť, najmä z prvej kolony.
Mohli ich ešte uplatniť na L37.91,191- do priľahlých častí, kde síce manuálna prevodovka, ale zároveň vyššia rýchlosť určite nebude na škodu. Tamojšie ikarusy 415 tam idú dlhé bezzastávkové úseky ledva 60.
14 ks 961 so ŠPZ mesta Zvolen . Tam rátaju denne do výpravy max. 3 ks, kedze jeden Citelis to zaparkoval v potoku. 6 ks 961 so ŠPZ BB tie do premávky nezasahujú takmer vobec. No paradox je, že 941Tky ktore tu jazdili v BA su uz vyradene na šrotovisku (r- vyradenia 2011) - tie by mali dnes vek 12-14 rokov.
Ano, a preto chce tato MC postavit dalsi semafor bez preferencie MHD a strcit autobusy do niky, aby sa im horsie dostavalo zo zastavky. Ked treba davat pekne vyjadrenia pre media, ktore ich navyse nic nestoja, tak to im ide, no v reale skutek utek. Sami maju dost pak na to, aby urobili MHD atraktivnejsou.
No takže už je viacero uchádzačov. Ale zaujalo ma toto tvrdenie: "Dopravný podnik pripúšťa, že by si v súvislosti s kritickou situáciou s autobusmi Ikarus prenajal viac autobusov. Tie by mohli nahradiť aj chýbajúce trolejbusy. Prenájom autobusov je niekoľkonásobne lacnejší."
Ked pozeram tie posledne vikendove vyluky - tak sa mi natiska otazka - kto to koordinuje? Ved budu elektricky premavat cez tunel miesto nabrezia a zaroven nebudu autobusy stat na Zochovej...
Ámos
udem presadzovať tri silné regióny a samostatnú Bratislavu, keďže má vysoký HDP, čo by mohlo ovplyvniť dostupnosť eurofondov pre západný kraj,“
Otazne je, ze ci by to skor nepomohlo Bratislave, aby mohla plne cerpat eurofondy!