Reply on: 810zssk #190114:
1. D4 bude diaľnica mimo mesta = 130 km/h miesto 90 km/h pri drobnom snežení zníženom na 60 km/h2. Odľahčia sa nasledujúce úseky
2a) miesto úseku D1 Ivanka pri Dunaji (ešte nie je vybudovaný) - Pečňa a D2 Pečňa - Jarovce pôjde tranzit po D4 Ivanka pri Dunaji - Jarovce, čím sa značne odľahčí Prístavný most.
2b) miesto úselu D1 Ivanka pri Dunaji - Pečňa a D2 Pečňa - Stupava-juh pôjde tranzit po D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava-juh, čím sa značne odľahčí Prístavný most.
D4 de facto odbremení celú vnútornú diaľnicu D2 a D1 od tranzitu čo významne zlepší priepustnosť ciest a mostov. Jediné čo nerieši, je diaľnica D2 na úseku mesta, čo by sa ale tiež dalo vyriešiť dopravným značením, ktoré by "nabádalo" miesto D2 v úseku Stupava-juh - Jarovce využiť takmer celú dĺžku D4 (podobne ako je pred Budapešťou zjazd na M0).
Keďže sa odbremenia mosty od tranzitu ( a najmä Prístavný most), nebude potrebné stavať aj tak zbytočnú 2+2 komunikáciu pre IAD cez Starý most. Navyše, ekonomické centrum BA je skôr v lokalite kde ústi práve Prístavný most, resp. Apollo.
?
Sharpay
http://bratislava.sme.sk/c/6750295/ziadost-o-vyrubanie-stromov-v-petrzalke-zatial-odlozili.html
v tomto prípade so "spevavcom" súhlasím. ?