Len na provnanie:
"V súčasnosti sprievodcovia držiteľov preukazov ŤZP-S nemajú zľavnené cestovné. Návrh predpokladá, že sprievodcovia budú zaradení v rovnakej tarife ako držitelia preukazov ŤZP-S, t.j. cestovné v hotovosti 0,20 € a cestovné na dopravnú kartu 0,15 €."
http://imhd.sk/transport/doc/sk/11827/Sprievodcovia-TZP-by-mali-cestovat-lacnejsie-od-1-3-2013.html
"V súčasnosti sprievodcovia držiteľov preukazov ŤZP-S nemajú zľavnené cestovné. Návrh predpokladá, že sprievodcovia budú zaradení v rovnakej tarife ako držitelia preukazov ŤZP-S, t.j. cestovné v hotovosti 0,20 € a cestovné na dopravnú kartu 0,15 €."
http://imhd.sk/transport/doc/sk/11827/Sprievodcovia-TZP-by-mali-cestovat-lacnejsie-od-1-3-2013.html
fanatikmhd
na 95 sa to riadne dosralo, treba uznat, a linky ako 83 ci 98 MBCC nepotrebovali. Tie potrebovali natlacenie intervalu. Kaslem cely preklad s 83/84 ked 84 ide VZDY naraz s l.99 medzi Halovou az ovsistom, co je polovica trasy! ) 83 by sa uzvila rano aj s 5 minutami. Takyto system nasadzovania vozidiel. Nezakupime ja JEDNO to trojclankove volvo, a nenasadime ho ako jeidne poradie linky 32? Vsak 50min interval, ale kapacitny bus, tak tvrdime, nie? Ci?