Reply on: koco #188567:
Vlaky na Galantu a Nové Zámky meškajú počas výluk spravidla 20 minút, niektoré aj 30-40, keďže prídu na Hlavnú zmeškané, vypravujú sa zmeškané a idú odklonom. Takže tento smer má najväčšie meškanie, najhorší grafikon na takom silnom trati, vynechané vlaky z Hl.st., odklony, najhoršia trať, čo sa týka technického stavu. No proste smer NZ... ? ? Na zastávkach sa nedá čakať v týchto dňoch, mesiacoch, ani infosystém, niekde ani otvorené čakárne, nesvietiace lampy, ani CP... trať 130 v skratke. ?
to je tak keď kvôli vlaku meškáš hodinu domov
ophis
ŽSR by inak mohli trochu rozumne nakladať s majetkom a niečo s tou stanicou robiť. V prvom rade vyčistiť celý priestor (napr. v spolupráci s m.č. zapojiť nezamestnaných, či poberačov dávok) od smetia a vegetácie. Potom oplotiť priestor koľajiska, porobiť brány pre vjazdy vlaku a nákl. áut od Račianskej a Šancovej. Ponechať voľne dostupný iba priestor na parkovanie pre IAD a samozrejme obnoviť lávku aby sa mali ľudia ako dostať od zast. Ursínyho na Kukučínovu. Potom by sa ŽSR mohli ešte snažiť využiť stanicu aspoň na občasný náklad tovaru. Len prosím, nechcem aby tu mal niekto smrť z toho, že nakládka/posun s Mn vlakom v širšom centre mesta, dobre? Myslím, že ak by tam prešiel s 5-10 vozňami Mn v 1,3,5 s tým, že skoro ráno pred špičkou sa vozne pristavia do stanice a počas sedla, či po poobednej špičke sa vyzdvihnú s "kocúrom", tak by sa nikomu nič nestalo, ani by to nebrzdilo dopravu nejak katastrofálne a ŽSR by tak aspoň na tej stanici ešte zarobili niečo, než takto im to tam leží a hnije.