Takže poplatky z ŽDC u nás sú na úplne normálnej úrovni teda. To môže tvrdiť iba "niečo" ako ty a to stačí bohate na to aby som sa na teba vysral, škoda že nemôžem doslova ?
ad 1,
ak urobíš tender s dostatočným predstihom a musíš ho opakovať, vyhneš sa časovej tiesni a tender môže vyhrať aj ten, kto má naozaj najvýhodnejšiu ponuku a nie len ten, kto zaplatil províziu a skoncipoval si sám pre seba kritériá .... tým pádom výrazne obmedzíš zdroje na najbližšiu "čistú" volebnú kampaň
ad 3,
ak sa na ÚVO obrátiš dopredu, môže sa Ti stať, že ten odhalí vopred starostlivo zmanipulované podmienky, stanoví nové a tender môže vyhrať aj ten, kto má naozaj najvýhodnejšiu ponuku a nie len ten, kto zaplatil províziu a skoncipoval si sám pre seba kritériá .... tým pádom výrazne obmedzíš zdroje na najbližšiu "čistú" volebnú kampaň"
Ja sa ešte vrátim ku tendrom.
1. Koľko trvá programové obdobie? 6 rokov. A čo robil DP doteraz? Asi nič! Mal vypísať tender už dávno, aby sa v prípade rušenia mohol zopakovať s inými podmienkami a mal aj na to čas. Normálne vedenie DP by rátalo aj s tým, že tender môže byť napadnutý. Ak bude tender zrušený a nebude môcť byť vyhlásený nový, bude to chyba len a len DP, ktorý vôbec nerozmýšľa. Navyše, ak ešte tvrdí, že už tento rok budú problémy s vypravovaním trolejbusov. A Pán primátor Ftáčnik za to bude zodpovedný tiež. Ale prepáčte moju laickú otázku: programovacie obdobie je 2007- 2013. Trolejbusy majú prísť do roku 2015. To ešte aj 2 roky po skončení programového obdobia sa môžu čerpať peniaze z neho? A z ďalšieho obdobia sa môžu kedy začať čerpať peniaze. Už od roku 2014? Alebo až od roku 2016?
2. Písalo sa, že boli napadnuté aj tendre na električky. Ale vôbec sa nehovorí o podmienkach týchto tendrov. Sú aj tu nejaké kritériá podľa Vás ušité na mieru nejakej firmy? Čoho sa týkajú námietky?
3. V súvislosti s napádaním tendrov, ma napadla ešte jedna otázka. Nemôže sa vyhlasovateľ tendrov ešte pred vyhlásením obrátiť na Úrad pre verejné obstarávanie, aby posúdil podmienky? Práve pre to, aby možno to mal aj potvrdené kontrolným orgánom, že podmienky tendra sú v poriadku? Potom by Úrad pre verejné obstarávanie teraz len kontroloval, či sa skutočné podmienky nelíšia odpodmienok, ktoré schválil a pri víťazovi, by len skúmal, či obstarávateľ dodržal vlastné podmienky. Veď takto nikto nevie, či sú tie tendre v poriadku (ako tvrdí DP a primátor) alebo sú zlé (ako tvrdia novinári a diskutujúci na tejto stránke).
Tie koľajnice pri Detvianskej, čo sú nahádzané na tom kopci sú nové, ktoré by sa mali namontovať, alebo staré, vymontované? Lebo vyzerajú celkom novo, a hrdzavejú tam už pekne dlho
Prečo buse v autobusoch (najmä) občas tak zapípa, a vodiči stláčajú "Potvrdiť"?
bud dlzne a mäkcene pis, alebo nepis. a no a co ze to neni diskusia podla tvojich predstav, stale je to diskusia, lb je organizovana, a vseobecna, lb sa tu pise o vsetkom moznom. Pre analfabetov, lb je skratka pre lebo
To nevyhovuje, keď už musíš just cestovať proti prúdu?
Že by trebárs ten autobus mal prípoje niekde inde alebo protibeh, to by už Vaša Obmedzenosť asi nepobrala, čo?
Aké úžernícke poplatky za ŽDC? Ak nie si schopný pochopiť fyzikálne obmedzenie železnice, že NIE JE vhodná na prepravu malého množstva substrátu, tak tu ani nediskutuj.
Kam to viedlo doteraz? No k tomu,k že sa rodia také tvory ako ty ? .
Ja sa lúčim, so znovuzrodením Dunča, ktorému je všetko jasné už od narodenia, nemám viac čo povedať ?.
Akokolvek suhlasim s tym co si pisal, je pravda ze interval na tej trase by mohol byt aj lepsi.. ak teda sa ideme hrat ze VHD ma byt alternativou k autu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
matusulienko777