A ja budem chodit stále z "Karlofky" na Obchodnu obchvatom jak šašo či jako si to myslel ? Detto prestup z Petrzalky pod Most SNP na elektricky je obmedzeny len na 2 normálne "nenosné" linky 88,91, z ktorých jedna má dosť "atraktívny" interval 20 min mimo špičky.
A väčšina ludi i liniek chodievala cez tunel (1,5,9) .....spodkom 4,12 - z toho 12tka vzdy v tesnom zavese za L4 v smere do KV
Naozaj? Kde sa o tom píše? Je vôbec technicky možné používať BMK ako dopravnú kartu v prímestskej doprave? A bude to možné iba v rámci BID u Slovak Lines alebo aj u iných dopravcov si bude možné nahrať tam kredit?
Načo sa zbytočne investuje do opravy tunela,ved takto ako chodia teraz električky je to oveľa lepšie ,väčšina ľudí chodí spodkom a nemusí sa dlho čakať pod mostom na električku.
Taketo veci niektori neradi pocuju, ked sa poukazuju nedostatky SOR, praskliny ramu su zavazne poruchy! Si zoberte ze si kupite osobne auto a prasne vam naspotovany nosnik a naburate, tak cela automobilka by mala faux paus a stahovačku, ale tu jeden vyrobca ešte vyhra aj dalsi tender na T busy- kolko taky t bus vydrži? BA potrebuje vozidla čo tu budu jazdiť, pokial nebudu moralne opotrebene viď 14 a 15 Tr... Čo bude toto toto mesto robiť ked zisti že NB 18 je paškvil a bude treba nove busy?? Problem je aj celom vyberku, že sa vybera podľa ceny a super kriterii.
no veď premýšľam, čo si napísal... 65ku jazdím vcelku často a až raz mi tam niekto vystupoval... pravdou je, že je to blízko k zastávke SL, aj keď z druhej strany (z tej do mesta) a tiež na nej zastavujú iba vybrané 65ky, myslím že iba počas špičky je v palubáku, inak po zastávke OU obchodné ide hneď Pri vinohradoch...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8553&secid=1