Reply on: m@rtin #18596:
Martin, mám sa zase rozčúliť a byť sprostý? Naozaj to chceš? Myslíš si, že keď sú na Slovensku menšie platy, že sú aj lacnejšie električky, trolejbusy, autobusy, nafta, elektrina, náhradné diely? Ešte raz - kľudne tu analyzuj kotúčové brzdy na Vrakosách ale nerob tu ekonomické analýzy, keď o tom vieš čo?I.
J
O tej spolupráci einsteinky s auotškolou neviem, ale ak ti môžem odporučiť autoškolu tak je to niké. Autoškolu môžeš robiť tak aby si v deň záverenej skúšky mal 18 rokov.
m@rtin: Už ti tu viacerý napísali reakciu na tvoje príspevky a môžem s nimi súhlasiť (česť výnimkám)
Ale zoberem to do extrému.
Spoje v rannej a poobednej špičke sú plné a tak sa správali trhovo. Našli stred medzi ponukou a dopytom a vznikla taká cena, aká je. Vozy zaplnili akurát. Je to proste TRH. Viac ľudí by sa do tých vozov proste nenapchalo.
Bolo zaujímavé čítať od Majkla, že elina stojí v Prahe viac, prečo si neuviedol aj túto skutočnosť. V každej firme, ktorá poskytuje nejaké služby je normálne, že uprednostňuje stálych zákazníkov ako občasných. Takže jednorazové lístky stoja viac ako v Prahe elina NIE!
Áno magistrát dáva na MHD v Bratislave málo. To je tiež fakt. Avšak z čoho, keď metá majú nízky podiel z daní.
Reddy: Metro nebude tak sa nevzrušuj
Čo sa ti nelúbi na tejto stránke. Poznám osobne jedného pražáka, ktorý sa o MHD zaujíma a tvrdí, že iMHD je naj stránka o MHD, ktorú pozná.
Vyhľadávanie spojení je na DPB.sk tuším v sekcii novinky.