Reply on: Reddy #18580:
Ja skúsim odpovedať:"Prečo sú na plánovanom metre dve prestupné stanice, keď by bohato stačila jedna? Kto navrhoval tie podzemné obchádzky?"
Zrejme kvôli tomu, aby bola zabezpečená lepšia obsluha centra a najmä cieľov, ktoré sú priveľmi rozptýlené (hlavná stanica, autobusová stanica) a zrejme by ich bolo nemožné umiestniť "do kríža".
Predpokladám, že keď sa Ti navrhované riešenie nepáči, vedel by si navrhnúť lepšie vedenie trás. Môžeš ho, prosím, uviesť do diskusie, zaujímalo by ma, ako si to predstavuješ (trasy, polohy staníc, kde by bol ten jediný prestup, atď).
m@rtin
Hm Liberec je extrém. Ten je tím proslavený. Zase nadruhou stranu, kolik si koupí lístků Liberečák ze svého platu a kolik Bratislavák?
Bratislávák s platem 18 000 Sk si koupí 60-ti minutových jízdenek 900.
Ústečák s platem 15 000 Kč si koupí 60-ti minutových jízdenek 937,5
No a Liberečák? Ten je na tom fakt hůř.