Ja mám dojem, že cieľovou skupinou DPB sú akurát duochodci, ktorým sa skoro vždy všetko splní (linky presne pred Polikliniku, k Lidlu, kostolu) a ostatní PLATIACI cestujúci nech chodia autom.
Nemusis sa bat, gramatika nie je taka zla, ide o to, ze malo ist o inteligentne riadenie, no v skutocnosti je to dementne riadenia (najma ak si vodic musi vyskocit vzdy von prilozit kartu na postavenie kolaje). Preto Ynteligentne
fanatikmhd
Inak, k novej dobe je stale nejak ticho
Takze pokial dobre rozumiem, stary triangel na detvianskej zanikol z dovodu vyuzitia jeho samotneho ako vonkajsi obluk smer mesto dnesneho plytuckeho obluciku. Takze rovnaky osud ako "novy" triangel na komisarkach.
Inak, niekde tu zaznelo preco je tak "komplikovany" - pokial si matne dobre pamatam, malo ist o prvy moderny bod v sieti s "Ynteligentnym riadenim" pricom dispecer mal byt v dnesnej socialke, a riadit prevadzku, obiehanie a prevadzku vozov podla grafikonu, takze meskajuce by sa neblokovali, poruchy by boli odstranene, a slo by sa tade rychlo. Protismer zase nahrava moznosti vmestnant obratisko na mensej ploche.
A nakoniec posledna otazka - ked bola kolaj na safku aj smer ex.Martanovicova, pamatate si ako to koncilo tesne pred miestom byvaleho vytocenia sa cez protismernu (dnesnu) kolaj......Ale, ako to sakris bolo na krizovatke Jesenskeho? Tam to koncilo tiez (odpojena) ci bolo napojene? Nech si spominam akokolvek, vybavuje sa mi iba presna dlzka kolaje na safku (mozno preto, lebo som si uzival K2 na l.12 do Dubrafky, a nie napojenie mizernej hrdzavejucej kolaje