Reply on: Ámos #184285:
aj ked blbost je, ze posledne poradia nekoresponduju. zvycajne na hoteloch av restikach ale aj elektrarni sa robia 12tky. Ak by mali prist na siedmu rano, vecer nemaju spoj. Ak by mali ist na posledny vecerny na siestu, rano na siestu sa nedostanu...
Mike
Pretože: aktuálne existuje už iba jeden typ vozidla, kde môžete stlačiť tlačidlo znamenie vodičovi viac krát. To sa z čísla zistí, či to bol práve ten typ. V ostatných typoch autobusov môžete stláčať tlačidlo aj 15 krát, rozsvieti sa to vodičovi iba raz a pípne tiež iba raz, alebo ani to. Za to v týchto typoch je pri mieste na kočík vo výške očí a rúk umiestnené osobitné tlačidlo s piktogramom kočíka, ktorý ak stlačíte tak to vodič vidí, že mu niekto signalizoval výstup s kočíkom.
Po ďalšie: prepravný poriadok, ktorý upravuje práva a povinnosti cestujúcich hovorí, že nástup s kočíkom treba hlásiť vodičovi. Dnes už málokto ukazuje vodičovi, že chce nastúpiť s kočíkom, a nieto ešte že by došiel dopredu povedať vodičovi kam cestuje, čo bolo kedysi samozrejmosť.
A ešte ďalej: takých vodičov čo zatvoria dvere po 5. sekundách, ako píšete keď cestujúci nestihli ani vystúpiť, nieto ešte nastúpiť, je v celom podniku pár (z celkového počtu vyše 1000). Neprešli by totiž psychotestami. Ale čo sa stáva častejšie je porucha dverí, resp. elektroniky, že sa zavrú samé, alebo pri niektorých typoch keď cez dvere nikto nenastupuje ani nevystupuje tých 5 s automaticky ich zavrie fotobunka, vodič s tým nič nespraví.
A ak potom stál na zastávke 6 minút ako spomínate, tak asi najskôr ten autobus poruchu, lebo to nie je za žiadných okolností mysliteľné. Ani 3 minúty vodič nebude na žiadnej zastávke dobrovoľne stáť, a nieto ešte so zatvorenými dverami..