Ak by to niekoho zaujímalo, RegioJet zverejnil na svojej stránke návrh CP, ktorý by mal platiť do decembra
http://www.regiojet.sk/sk/novinky/Navh_GVD_2013.html
Objednávka vlkm od štátu bola znížená od 4,8%. Už sa pomaly ten CP začína podobať tomu, čo bol na cigánskej pred tým.
http://www.regiojet.sk/sk/novinky/Navh_GVD_2013.html
Objednávka vlkm od štátu bola znížená od 4,8%. Už sa pomaly ten CP začína podobať tomu, čo bol na cigánskej pred tým.
Ike
Ale je to veľmi pravdepodobné. Predpokladám, že po dokončení úseku D61 Senec - Zlaté Piesky museli upraviť (rozšíriť) aj starú cestu I/61 aby nevznikal lievik. Takže myslím, že celá Rožňavská (ktorá bola do roku 2002 tranzitná trasa a to teda vyzeralo hrozne), okolie ZP a aj ten nadjazd boli viazané na tú D61ku.
Nadjazd dnes de facto spĺňa funkciu "obchvatu Vajnor" lebo predpokladám. Otázne je, či v čase, keď sa staval, bol vôbec potrebný (vzhľadom na to, že Vajnorčania svoju cestu mali a Rendezári asi takú intenzitu premávky nevytvorili) alebo sa staval s plánom, že raz bude spĺňať dnešnú, nespochybniteľnú funkciu