Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andreas.Papak #182813:
Neviem, či to nebolo kvôli redukcii počtu zamestnancov. No namiesto toho, aby zlúčili Trnávku a Jurajov dvor, tak radšej zrušili Krasňany. Pritom zlúčenie 1. a 2. DP by bolo omnoho rozumnejšie napríklad aj preto, lebo v súčasnosti je medzi nimi veľký nepomer v počte NP kĺbových vozidiel. Na Trnávke sú NP skoro všetky, na Juráku ich je len 12. Keby to bola jedna vozovňa, tak by sa NP voz dostal na každú kĺbovú linku a na každej by mohli byť garantované aj 4 NP poradia (čo by sa mohlo upraviť podľa potreby na jednotlivých linkách). Dnes ani jedna kĺbová linka z Juráku nemá garantované NP poradia, pričom nechápem prečo s prechodom na letný grafikon ich neurčili aspoň na linke 78. Tam jazdia síce v dosť veľkom počte, no invalid si ani pri jednom spoji nemôže byť istý, že mu príde SORka.
Reply on: TeBeCe #182799:
A toto tu v popredí nie sú železničné vozne?
http://vas.cas.sk/galeria/5252/?foto=2
Môžem sa opýtať, prečo bola vozovňa Krasňany čo sa týka autobusov zrušená?
Reply on: TeBeCe #182799:
vďaka za upresnenie, vychádzal som z tohto:
http://ba.foxy.sk/albums/userpics/10001/N_mapa1963.jpg
keď sa to dostatočne nazoomuje, tak tam je tá železničná čiara až po úroveň Kúpeľnej, nie iba po most...
Reply on: Viliam22 #182809:
http://goo.gl/8QEYa - jedine toto sa da povedat 🙂
Reply on: TeBeCe #182806:
Hm to je také Slovenské. Vypracujeme projekt na dočasnú zmenu dopravy, schválime si ho a máme ho platný do 30.9. a pritom ešte ani nebolo ukončené výberové konanie. ?
Reply on: S499.1023 #182788:
Koňka na Korunovačnom nikdy nebola ani nástupište, ani pokladńa, ani čakáreň. Koňka ako MHD v Bratislave neexistovala. Koňka v Bratislave bola len ako železnica do Trnavy a začínala na rohu Krížnej a Legionárskej. Vlečka prístavu končila v úrovni múzea. Na jej konci bola vybudovaná budova osobného prístavu. Dnes je veľká časť premenená na parkovisko.
V novinách som čítal, že od tušim 20.9. má byť rekonštrukcia trolejového vedenia na Prievozskej ulici, vie niekto viac?
Wien: Falsch abgestellte Autos sind für Bim und Bus immer wieder ein Problem. Im ersten Halbjahr 2012 wurde dadurch mehr als 500 Mal der Betrieb gestört.
http://on.fb.me/N2dGTr
Reply on: Peon #182800:
Predpisy nerátajú s tým, že zastávka bude označená dvomi a viacerými označníkmi. To by sme boli kde, v Boratislave?
http://img.topky.sk/big/296609.jpg/Ftacnik-komunalne-volby-primator-Borat-podoba-.jpg
Reply on: Ike #182801:
Ja tento portál taktiež poznám a môžem povedať, že niektoré problémy cez neho riešim. Zväčša tie jednoduché ako chýbajúci poklop, orez stromov, vyčistenie zastávky atď avšak zverejnil som tam aj ten problém s magistrátom a prepadnutou cestou a tam ani neodpovedali. Pri riešení s magistrátom sa asi najmenej oplatí dopisovať si e-mailom, viac pozornejší sú pri faxoch - to mám otestované niekoľko krát a najviac rýchly sú pri klasickom dopise (asi preto lebo majú každý evidovaný, teda predpokladám keďže to tak inde chodí). ?
Reply on: luky133 #182791:
Ja mám opačné skúsenosti:

1) Spomaľovací prah na môj podnet nainštalovali po 2 e-mailoch a 1,5 mesiaca od prvej konverzácie (dočkal som sa aj odpovede)

2) Značku zákaz vjazdu nákladným vozidlám nad 7,5t nainštalovali po 1 e-maily a 2 týždňoch od prvej žiadosti (odpoveď, že to vykonajú mi neprišla - len to proste jeden deň bolo nainštalované)

Nechcem robiť reklamu, je však pravda, že som oba podnety riešil aj cez www.odkazprestarostu.sk
Reply on: kecho #182796:
Už cca 2 - 4 týždne ja presunutá autobusová zastávka "Damborského" smer mesto (pri "Skleníku") tesne pred jej stálu polohu. Dôvodom je poškodený (žeby prepadnutý?) malý úsek na tom povrchu Ceterprint či ako sa to volá.. To nemá magistrát na opravu takéhoto havarijného stavu? Keďže je na malom úseku, oprava by určite nebola drahá...

Má niekto odsledované zastavovanie za sebou idúcich autobusov? Totiž krátky by sa určite v pohode zmestil aj pred poškodené miesto (náhradná zastávka je totiž za ním). Neviem to lepšie vysvetliť - proste tie náhradné polohy zastávky by mohli byť až dve - teda dva prenosné označníky by tam mohi byť. Pred poškodené miesto by sa kraťas určite zmestil (teda nemusel by byť taký veľký úsek pôvodnej zastávky bez obsluhy) a za poškodené sa zmestí minimálne jeden klbák vďaka tomu, že je tam chodníček.
Reply on: kecho #182795:
na mape najneskor z roku 1932 konci zeleznicna vlecka na nabrezi cca tesne za starym mostom pred zakreslenymi troma podlhovastymi budovami, ktore ako pozeram, su zachytene na tejto fotke
http://imhd.sk/ba/galeria-media/418/stare-mesto.html?#3391-Stary-pristav-na-Fajnorovom-nabrezi (na mape sa uz nachadza aj vladna budova, ktora na fotke este zjavne nie je)
Reply on: Ehm #182784:
Zastávky sú celkovo hrozné... zle strhané plagáty, cez ne tá tabuľka nelepiť plagáty, poškrabané sklo... Jedine v Ružinove sú aspoň niektoré celkom na úrovni...
Reply on: albert.BKV.zrt #182789:
Dns som ho videl ísť v 83-ke.... ☠
Reply on: luky133 #182791:
som zvedavý, či DPB napadne na takú "krátku" chvíľu dať na presunutú zastávku "Hálova" na mobilný označník aj názov zastávky 😉
inak, v DPB sa začína šetriť? lebo nočákový cesťák je tam na klasickom bielom papieri a nie tradičnom žltom ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.