No to praveze nepovazujem za dobre riesenie. Podla mojho nazoru by zastavky Predstanicne namestie a SAV (na Sancovej) mali reflektovat skutocnost, ze je z nich pristup na hlavnu stanicu... Cize by som to naozaj neriesil pomenovanim F. Liszta ani Stefanovicova... dokona ak by sme boli velmi liberalny tak by som to nazval proste "Pod stanicou"
Z navrhu uznesenia mestskeho zastupitelstva (hlasovat sa bude buduci tyzden):
"V mestskej časti Bratislava-Staré Mesto sa mení názov Predstaničného námestia na
názov Námestie Franza Liszta."
Je cas zacat rozmyslat ako premenovat zast. Predstanicne namestie ?
Akoze, PCL v regione je fajn, ale bez neho imho nemoze byt robena ziadna dopravna optimalizacia, cize predpokladam ze sa jej nedockame este vyse roka.... toto je uz fakt ako u debilov.
• Uzavretie zmluvy medzi BID, a.s. a jednotlivými objednávateľmi výkonov
o Termín: 03/2012
o Zodpovední: MDVRR, BSK, HMB, BID, a.s.,
o Aktuálny stav: čiastočne splnené
• Uzavretie zmluvy medzi BID, a.s. a dopravcami o prevádzkovaní IDS
o Termíny:
o 07/2012 rozšírenie kupónu BID na celé územie BA
o 11/2012 PCL regio – celý BK
o cca 09/2013 CL1C regio – celý BK
o Zodpovední: BID, a.s. a jednotliví dopravcovia
• Ukončenie dodávky a montáže palubných počítačov a označovačov
cestovných lístkov do vozidiel Dopravného podniku Bratislava
o Termín: 09/2013
o Zodpovední: HMB, DPB
1. Netvrdim, ze by to potom bolo ekonomicky opodstatnene, vyraz "idealne" som pouzil nespravne, skor som mal napisat "najlepsie". Sorry.
2. Sorry, ze sa nevyjadrujem techicky presne, nie som tym smerom orientovany Myslel som dobijanie nejakej baterie z ktorej by potom bral stavu motor.
Čo, pokiaľ by sa nejednalo len o manipulačné zachádzanie na zanedbateľné vzdialenosti, prípadne poskakovanie po vozovni, vôbec nijako nerieši problém s hmotnosťou, rozmermi a cenou batérií, ich starnutím, pridanými nákladmi na komplikovanejšiu elektroniku vozidla, plnoautomatické zberače...
Neviem, či sa to dá označiť za "ideálne".
Či píšeš o nejakej revolučnej, zatiaľ nepublikovanej technológii, keď chceš "dobíjať elektromotor"?
Ono idealne by bolo keby sa posilnila "kapacita" existujucej trolejovej siete a vozidlo by pocas jazdy pod trolejmi elektromotor dobijalo a potom na konci trasy tuto dobitu energiu vyuzilo na zachadzku mimo troleje.
elektrobusy ešte dlho nebudú konkurencieschopné...
okrem problému s batériami (ich obrovskou váhou a zmenšujúcou sa kapacitou s pribúdajúcimi rokmi, rovnako aj s ich cenou pri ich výmene) je stále problém s nízkym akčným rádiusom, ktorý je v súčasnosti na polovici priemeru dennej služby vozidla... rovnako ako nedotiahnuté dobíjanie vozidiel (napr. Čína už využíva indukčnú metódu, obrovská nabíjačka na SOR stojí milióny...)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider