Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
podla poslednych faktur, kde nefiguruje uz platba za MBCC, by mali byt vyplatene.
Reply on: 810zssk #180278:
Tramino má niekoľko problémov - jeden je subjektívny - ten, že na mňa osdobne pôsobí značne bakelitovým dojmom. Druhý je objektívny - podvozky Tramina vznikli typickým poľským spôsobom spätného inžinierstva práve okopírovaním Flexity Outlooku, takže by vraj Solaris mal problémy pri exporte (práve teraz vyrábaný Solaris Tramino Jena je niečo úplne iného), pokiaľ sa s Bombardierom nedohodne.
Reply on: S499.1023 #180277:
A co Tramino? Len sa pytam na nazor, neviem to sam posudit 🙂
Reply on: aquila #180275:
? . To samozrejme tiež ? . Ale TMK nie je pre Bratislavu vhodný a ja osobne by som ten šunt ani do BA nechcel. Flexity Outlook je iná liga. A samozrejme najradšej Siemens Avenio alebo Škoda ForCity.
Blaguss rebranduje linku Bratislava-Vieden na Westbus 🙂
Reply on: S499.1023 #180272:
vysku vsimneho pri objednavke ? 😉
Reply on: S499.1023 #180271:
Tak pozerám na fotku a naozaj je to Outlook. Ciboha!
Reply on: 810zssk #180258:
Na to treba splniť nejaké zákonné požiadavky a navyše aj želania ing. 239,166. Čo ak má napríklad Flexity dopytové tlačidlá na dverách? Tie bude potrebné odstrániť alebo aspoň zablendovať ? .
Reply on: Solider #180256:
Pravdepodobne preto, že nespĺňal jedno zo základných kritérií, ktoré by mala električka pre Bratislavu spĺňať.
Reply on: luky133 #180255:
Flexity Classic, ak mám správne informácie.
Reply on: luky133 #180255:
uz je na Juraku.
V akom stave je 275? Nebola by schopna sa zúčasnit na jazdach napriklad amiesto T2- ci nejazdi len preto lebo by cestujuci nepovazovali za historicku. ?
Reply on: AAA #180266:
vsak sa len pridali farebne kreacie a je to teraz prehladnejsie.
Reply on: AAA #180266:
mne sa to paci...meni sa to k modernejsiemu... ?
Prečo sa zas mení design?
mike to je pravda
Reply on: luky133 #180255:
prijist moze, ale co z toho ? nakupovat sa aj tak nebudu.

najma ked magoriat zase zaspi a nebude lobovat za samostatnu prioritnu os v operacnom programe doprava. bude sa musiet zase saskarit s hlupostami ako tram train a nebudu aj tak peniaze na vozidla ...

vyhovorky, ze bratislava nemoze cerpat eurofondy je hlupost. to len prva ficova vlada to tak hlupo nastavila, aby boli peniaze na socialne podniky a dalsie hluposti pre sponzorov. praha dostane 330 milionov euro len na metro. teda 1,5 nasobok bratislavskeho rozpoctu ..
Reply on: Solider #180260:
No práveže už sa nikektorí predstavitelia divízie autobusy nechali počuť, že odkedy sa zaviedli reštrikčné opetrenia za nadspotrebu, tak u značného počtu vozidiel (a vodičov) za posledný mesiac - dva tá spotreba klesla. Samozrejme že pri takýchto populistických vyjadreniach sa nebralo do úvahy že keď porovnávajú spotrebu v marci s februárom, tak klesla najmä preto že sa už nemusí kúriť, alebo ak bol občas sneh či ľad tak pri jazde v týchto podmienkach tiež mohla byť spotreba väčšia...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.