Mesto by malo nechať DPB, nech sa stará sám. A ak DPB nebude schopný zabezpečovať autobusovú dopravu, tak treba celú divíziu predať a príslušnú časť riaditeľstva vyhodiť.
Na druhej strane má ale DPB odjazdiť len toľko, na koľko znie objednávka (na papieri s pečiatkou) a ani o meter viac. A všetky nedoplatené faktúry po meste tvrdo vymáhať.
To by sme potom videli kde kde je aký bordel.
Re #167131 pressburger: Nieee, podľa neho by sa mali kupovať kĺbové Solarisy, MANy, VanHooly a podobné zahraničné značky, ktoré sa k nám (zrejme aj kvôli cene) do súťaží ani nehlásia.
Ty si dobry optimista, rozum bude uz zachvilu medzi vymretymi zvieratami, ked to pojde takto dalej.
V CNG tendri je tiez velka pravdepodobnost, ze to zase vyhra nejaky shit ako SOR NB ci stale "muchami nedotiahnuty" Tedom.
Marek1978. Mesto ako finacovatel DPB, ked sa raz dostane do sračiek, bude musiet nechat padnut aj DPB ci bude vozovy park zastarany ci nie. Jednoducho nebudu "love". Banky mestu uz nepozicaju ( pokial sa nezlepsi situacia a deficit ) vid dnesna pozicka od statu za novy supertruper moderny stadion.
tak ja tajne verím, že zvíťazí zdravý rozum a konečne sa v tomto tisícročí odohrá v DPB transparentný tender bez toho aby bol šitý na mieru niekomu, alebo aby bol vypísaný nejak tak, že viac než kvalita v tom bude cena/osobný záujem. V novom tisícročí sa čo kúpilo normálne?
- SORky 9.5,10.5 a 18 = šmejdy
- Solarisy : vtedy neoverený typ, hlavné lákadlo : CENA!
- Citelisy 12M : došli pochybnou cestou... (keby dostal daný dopravca, čo si pôvodne Citelisy obstaral licenciu na premávku, tak som zvedavý, čo by dnes jazdilo...)
- Tedomy C12G : prenájom namiesto tendra na 12-metráky, ktoré už niesú to, čo bývali keď tu začínali jazdiť
- MBCC : predvolebný ťah, nezmyselný nákup predražených autobusov, ktoré nekupujú dokonca ani Nemci, resp. nie v takejto nablýskanej výbave
Ja viem, ze neserie, ale mesto si nebude moct dovolit nechat DPB v srackach, ked nebude mat co jazdit. Ja som velmi zvedavy, co bude v septembri. Moznoze si prenajmu dalsie busy ?
Bud realista. Nastavi sa najnizsia cena, doplnkova vybava a mas jasneho vitaza. No len klimatizaciu nevopchas na strechu klbaku, lebo plynove nadrze.
Len na doplnenie aj pre Mareka, povodne sa planovalo iba 60 ks CeNGáčov, no potreba bude už samozrejme vyššia.
Admin skus urobit anketu na imhd,ake CNG by si priali tuto diskutujuci , marzy to uz na fejsbuku spravil ?
autobusov nám ubúda a ubúda a okrem MBCC neprišlo nič čo by sa dalo nazvať adekvátna náhrada. Nuž smeruje to všetko k tomu, že aj keby mesto našlo peniaze na výkony a nemuselo by sa nič už škrtať a vrátila by sa L34 do pôvodného stavu, tak sa môže veľmi ľahko stať, že nebude mať čo jazdiť, tak sa bude škrtať z dôvodu, že nie je dostatok vozidiel. Dúbravka má aspoň alternatívu k L34/83 električky ale taká Petržalka je bez autobusov slušne povedané : v análi! ?
z tých čo vyradili, boli jednoznačne najväčšie šerble 2620 a 2625. Z kĺbových Karos, ktoré nevyradili (zatiaľ) patrí medzi najväčšie šerble 2616, ale sú aj ďalší adepti. ?
a vyradili aspoň tie najväčšie šerble, či ani nie? Kuchársky web písal o tom, že stoja nejaké kusy z číselného intervalu 2601-2620, ale vyššie čísla nepísal. Ak má dakto prehľad o stave CNG kĺbových Karos, ktoré sú aké trosky tak nech napíše.
Ak bude CNG tender, tak dúfam, že konečne vyhrá niečo normálne = nepredražené ani nie lacné za každú cenu.
No, uz aj 2.kolona zacina s vyradovanim, tak teraz sa budu kolony predbiehat, kto viac vyradi, aby dostali nejake nove vozy, na ktore budu ziadat peniaze od mesta a tlacit na mesto, aby bol vypisany co najrychlejsie tender na 100ks CNG. ?
Vzkm to nemá prečo navýšiť (maximálne o tie výjazdy a dojady, ale pri linke 63 je to minimum), ale náklady samozrejme vzrastú. Avšak dosť pochybujem, že by DPB evidoval náklady na km kontrétnej linky, takže sa to proste niekde stratí.
Re #167090 david1: Atraktivita linky s hodinovým intervalom je tak mizivá (obzvlásť ak v 15 min. pešej dochádzke jazdia linky trolejbusov v 7,5 min. intervale), že tam to ani jazdiť nemusí.
Re #167092 TomJ: A vieš aj vyčísliť tie počty štvrtákov a vysokoškolákov ktorí potrebujú v sedle práve v trase linky 34 cestovať?
Re #167107 Peon: Komisia dopravy nie je magistrát, ale len banda poslaneckých šašov. Aspoň z ich vyjadrení v médiách som zatiaľ držiteľom tohto názoru.
Re #167117 TeBeCe: Konečne raz môže pridať príspevok, ktorý nekončí otáznikom a ty mu ho vymažeš? ?
Tu sa mazali príspevky.. Ale myslim, že ten môj informačný ohľadne plánovaného krátkodobého obmedzenia dopravy ste mohli nechať...
Ale tak čo už - pre "no.ev.di"-ho všeličo pôsobí ako červené súkno na býka. ? Krátkodobý BAN by nepomohol?
Môj príspevok mal aj druhú informáciu s tým nesúvisiaciu, ktorú si tu dovolím zopakovať:
V správach (už neviem či na Regine alebo na rádiu Slovensko) bolo dnes oznámené, že Železničná spoločnosť Slovensko ustúpila od zámeru zrušiť zastavovanie EC vlakov v stanci Kúty. ?
Petto