Z historického hľadiska tam tá kovová konštrukcia pasuje. Moderný most na tom mieste by na mňa pôsobil, ako keby sme namiesto bratislavského hradu postavili nejakú modernú budovu.
Najma tak ze brania tomu aby sa na ich mieste postavilo nieco zmysluplnejsie.. v prvom rade by som na mieste Stareho mosta realizoval (trosku podla Magdusky) moderny most so sirokou promenadou pre chodcov a hlavne bez takej kovovej konstrukcie ako je dnes na Starom moste.. nech je odtial aj pekny vyhlad, nech tam svieti Slnko, atd.. samozrejme by boli zachovane aj elektricky..
Pripadne si tam viem tiez predstavit nejake obchodiky s obcerstvenim a tak (samozrejme regulovane).
Síce nezdieľam rovnaké názory s bratislavskými BANANAs*, ale zaujímalo by ma, ako PKO alebo Starý most bráni rozvoju mesta... Ak má Starý most ako pamiatka brániť IGKolnej lobby presadiť štvorprúdovku z Petržalky na Šafko, tak je len dobre, že bráni.
Ale obraz tam podľa mňa môže byť... ak to neprekáža vodičovi vo výhľade do voza a pokiaľ to cestujúcich nejako moc neobťažuje, podľa mňa nech tam kľudne bežia nejaké info (ale skôr užitočné), samozrejme bez zvuku (ako ma napr. bigmedia ci kto v K2S-kach tie televízory).
jediné čo by mohlo byť kritizované môže byť nasadzovanie 9.5m busov. T.j. návrh na minibus, ale táto linka má zmysel a podstatu. To nie je ako Veternicová/Hlaváčikova - Kuklovská ale podstatne väčšie stúpanie. Neviem prečo nešlapú po L27 a po úseku Siemens - Jaskový rad na L44? ?
pridavam aj dalsie obrazovkove SORky: 1837 a 2864. Podla mňa je ten dokument pustený dosť nahlas a aspoň na mňa posobí rušivo. Keby radšej tie busy hlasili zastávky...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Hug0