Reply on: Ignác Igor #166549:
Ja zas mám postrehy na L63: smer Lamač nebol dôvod pridávať ani minútu, smer Avion pridanie minút je namieste, avšak 5 je moc, stačilo 2, max. 3 a aj tie sa mali pridať ku koncu trasy na Trnávku. Nehovoriac o tom, že nedele doobeda a víkendy po cca 18tej sa už dalo dojsť do avionu občas aj na +2, väčšina vodičov chodila na 0. Ato stačilo ísť po trase max. 55 kmh, tam kde je 70tka tak 70kmh. Keby sa vyhodnocovali DAT-karty z palubákov, asi by vyšli iné hodnoty či a koľko min. pridať...L70: ok že sa pridáva smer nový most, akurát sa pridala minúta medzi Vlčie Hrdlo zastávka a Vlčie hrdlo práve po tom, ako tam na víkend vypli semafory, teda po starom to reálne trvalo 2min. podľa chrono 1 min. po novom to trvá reálne 1min. podľa chrono 2 min. A druhá minúta sa pridala medzi prístavný most a prievozskú, čo je ok. Akurát odchody zo ŽST PB ostali pôvodné. Po príchode L70 pod nový most bolo po starom 5 min. (ak došla presne čo bolo priam nemožné) do odchodu liniek 37 a 91. Stalo sa že L70 meškala 5min. a prípoje pred nosom zdrhli. Teraz sa pridali smerom podmost 2min. Ale ak ostali odchody zo ŽST PB, rovnako ako pôvodne sa môže stať že sa zo 70tky nestihnú pod N.Mostom prípoje. Akurát to už bude meškať iba 3 min., nie 5 ako pôvodne...?
PVo
Lanovka - ako cestujú do práce pracovníci meteoroloického ústavu na Lomnickom štíte?
Lietadlo - napr. z KSC do BTS - východniari pracujúci v BA, prevažnú časť cesty realizujú lietadlom
Taxík - tiež určite niekto využíva na ceste do práce
Kolobežka - ak je pekné počasie a nie sú mokré cesty a chodníky, využívam ju napr. aj ja ako dopravný prostriedok na ceste do práce
Výťah - ak niekto býva napr. na 8. alebo 12. poschodí paneláku a svoj obchodí má dole na prízemí v tom istom vchode, prevažnú časť cesty do práce realizuje výťahom