K šetreniu vozokm.
Okrem minibusovych liniek a L133 ,ktore budu asi zredukovane. Mohlo pristupit k istej redukcii na L99. Nie je tam zbytocny celodenny interval 7-8 min?
Okrem minibusovych liniek a L133 ,ktore budu asi zredukovane. Mohlo pristupit k istej redukcii na L99. Nie je tam zbytocny celodenny interval 7-8 min?
Vie mi to prosím niekto objasniť?
že babka typu "duochodec" si zafrflala - mladý a musí sedieť vpredu - čo natom, že ik435 bol poloprázdny, vpredu bolo za vodičom ešte jedno voľné sedadlo a potom si lofla tam ?
no.ev.di.
A ten česky hovoriaci vodič, nie je to skôr záhoráčtina a jazdí s 1908? Lebo ten bol na 35/135 keď som sa tam vozil a vždy si pokecal s cestujúcimi, hlavne dobré komentoval to spomalené otváranie dverí na Ivecu ?
Re #163833 Ámos: moja nekritickosť voči SORu? skôr naopak nie? a čo na tom vozidle nájdeš také skvelé? Je tam možno nízka spotreba (aj keď vyhodíme za PHM viac ako pri starších vozidlách), menšie kolesá a bezúdržbovosť, čo je asi hlavný parameter. DPB radšej bude mať vozidlá na ktorých nebude musieť robiť údržbu a vysolíme mastné prachy za naftu ? mimochodom ani prístup SORu k výtkam zákazníkov nie je ideálny jak sa žvásta. Nájdeš si to v diskusii k SOR na K-Reporte.