Reply on: kecho #162992:
skôr by som porobil spätne tie zmeny čo sa za Záhradníka porozdávali štedro výkony navyše. Čo všetko dokáže posrať KDHák v kombinácií s populistickým hajzlom. ? Napadlo ma, kde by sa dalo šetriť :- zrušiť L27 (odvoz geriatrie do LIDL-u a jazdy harantom z nudy mesto nie je povinné financovať)
- obdobne čo platí pri L27 platí aj pre L135
- predĺženie minibusovej L36 od Borskej na DD cez Šaštínsku a Sološnícku, i=30//30
- dlho sa tu nespomínala L38, neviem ani ako jazdí vyťažená, či ňou fakt niekto cestuje stále, alebo ňou ľudia idú iba ak nestihli L30 či 37, ak je táto linka málo vyťažená, zrušil by som aj ju
- zrušiť L54 a nahradiť ju predĺžením vybraných spojov L52, čiže zavedením celotýždňovej premávky na L52
- ušetrené minibusy by mohli premávať na L58 a 89
- skrátenie L66 po trhovisko, t.j. zrušenie úseku trasy Eurovea - trhovisko, nakoľko túto cestu možno vykonať L50
- odklon L78 z Petržalky na Šafárikovo nám.
- alebo alternatívne namiesto odklonu L78 spraviť reorganizáciu L34,78 a 84, spolu so zrušením L184
- ak bude jazdiť L89 málo využitá, zrušiť aj tú (do úvahy o vyťaženosti by som nebral ľudí čo ju využívajú na presun medzi zast. ŽST Petržalka - Farského nakoľko túto cestu možno vykonať častejšie premávajúcou L99, ktorá nie je navyše ani narvaná)
Peon
Podobne bola v minulosti presunutá zastávka "Rakyta" pre 23-ku v smere na Mláku o kúsok bližšie k Mláke, ale tú už asi takmer nikto nevyužíva odkedy existuje Vápencová pre 23-ku. ?
O trase 27-ky sme tu a / alebo na Dispečerskom fóre pred niekoľkými mesiacmi diskutovali. Tuším sme mali veľmi podobné názory. Ja som svoj návrh z Dispečerského fóra poslal na Miestny úrad Dúbravka a iba mi potvrdili, že to prečítali, ale nič neodpísali. ?