Neviem. Dokonca ani neviem ako je koncipovany CP na tejto linii v tomto rocniku. Domnievam sa vsak, ze EC vlaky nezastavuju v Brucku a.d.L. koli tomu, ze su v preklade v jednom takte s RailJetmi. Paradoxne, o co menej zastavuju RJ v rakusku, o to viac zastaveni maju v madarsku.(Mo-var,Tatabanya).
Madari tak isto (nezmyselne) navysili pocet zastaveni EC-ciek aj na "felvideki vonalon" smerujuceho do slovenskeho Parkany-u...
(R.palota Ujpest,Visegrad,Szob)
Uniformy praveze nie su nejak vyrazne rozlisne pre toho, kto sa uplne nevyzna... U oboch uniforiem dominuje tmava modra. To uniformu Gysevu si iste nepopleties. Ta je totiz zelena.
Nevies nahodou, preco prestali madarske EC zastavovat v Brucku a.d. Leitha? Je to naozaj skoda, predtym to bola jedna z najrychlejsich a najpohodlnejsich moznosti ako sa dostat z Petrzalky na Westbahnhof.
Tak pokial si pamatam, vlakove caty sa menili v Passau (DB/OBB), potom vo Wien (OBB/OBB) a nakoniec v Hegyeshalome (OBB/MAV-START).
Toto ale nemusi platit aj pre rusnove caty. (rusnovodic) isiel mozno "nemec" az do Viedne. ALe v Hegyeshalome sa striedaju vsetci urcite, teda aj na RJ !
Takze madar asi sotva. Navyse bola by tam jazykova bariera, hlavne pri mimoriadnostiach a pod. Prenosna osobna pokladna tzv.POPka je dalsia vec, zmenne EUR/HUF dalsia... atd, atd...
Je nejaky rozdiel medzi prerusenim cesty a prestupom? Mne ide iba o jedno - aby som sa s listkom, ktory by mal platit do vsetkych viedenskych stanic, dostal na Westbahnhof.
JeJe
Nevies nahodou, preco prestali madarske EC zastavovat v Brucku a.d. Leitha? Je to naozaj skoda, predtym to bola jedna z najrychlejsich a najpohodlnejsich moznosti ako sa dostat z Petrzalky na Westbahnhof.