Reply on: Vladimír #160848:
"Imidžotvorní" pre DPB sú nielen revízori, ale aj oddelenie vnútornej kontroly. Ak minulý rok zo 177 sťažností uznali iba 7, tak to o niečom svedčí. Niekedy je prílišná prísnosť kontraproduktívna. Sťažujú sa väčšinou tí, ktorí sa cítia ukrivdení (či už právom alebo neprávom). Keď je ich sťažnosť vyriešená negatívne, pocit krivdy sa prehlbuje a a pre takého človeka to môže byť posledná kvapka, kvôli ktorej definitívne prestane používať MHD. Ak je to notorický ČP, tak čert ho ber, ale ak to bol neúmyselný ČP, tak podnik síce získa od neho jednorázovo 40 eur, ale už nikdy nič viac. Nehovoriac o tom, že na ceste je o jedno auto viac...
Tým nechcem povedať, že by mal DP tolerovať čiernych pasažierov, len by mohol trochu častejšie prižmúriť oko v niektorých diskutabilných prípadoch aj v prospech cestujúceho, nie iba v prospech revízorov.

Valec
- Dialkova doprava (IC, EC, SC) komečná činnosť dopravcu
- Dialkova doprava (R, Ex) ministerstvo
- Regionalnu dopravu (Os, Zr) kraje - ale to si môžeš byť istý, že Os vlak BA-ZA by bol hneď zrušený/rozdelený lebo 4 kraje sa na tak dlhej trase nikdy nezhodnú.
Re #160864 derik: "koľko nás stojí tá BID, a.s. ktorej výsledky sú za tých 10 rokov nulové"
Však BID,a.s. (resp. s.r.o.) existuje len niečo málo cez 5 rokov. Každopádne koľko to stojí sa môžeš pýtať svojich zástupcov v meste a kraji.
"Pokiaľ bude verejná doprava trieštená na nezmyselne veľa dopravcov (hlavne tých SAD je priveľa) a každý si bude snažiť čo najrýchlejšie zbohatnúť (t.j. každému pôjde o vlastných cestujúcich a pod.), nikdy nebudú zavedené jednotné cestovné lístky."
Takže tých cca 30 dopravcov autobusovej dopravy v Londýne je vlastne úplne na škodu, čo?