inak tento Ikarus je vraj tiež generálkovaný, ale furt nezasiahol do premávky, vie sa, že v akom stave je dnes voz 2007? Pripadá mi inak trochu divné, že najprv nechajú 1-2 roky tie Ikarusy prezrieť ako víno vo vozovni a potom na GO.
aj keď to bolo myslené na mňa ale dobre som sa pobavil... zas na druhej strane o takom istom ho... diskutovali aj ostatní, vyriešili asi toľko čo ja a nedopracoval sa nikto nikam, takže tých "diskusiupredlžujúcich" tu bolo viac ako iba 1. ?
Podľa konkurenčného mhd webu (www.*****.sk), je IK #1010 od novembra 2010 do februára 2011 na GO, takže pravdepodobne bude čoskoro v premávke pod číslom #4137. ?
zaujímalo ma, že ako by obhájili svoj názor pred cestujúcimi, ktorí by protirečili furt nejakým argumentom, avšak mi nedošlo vtedy, že je nepodstatné to riešiť, keďže nepoznáme ceny aké sa plánujú. Mohlo ma to napadnúť skôr a ušetriť čas aj ostatným tým, že by som povedal, že diskusia nemá zmysel nakoľko nepoznáme ceny JCL a ani PCL po prípadnej zmene.
No tak mi potom vysvetli - bez urážania sa -, prečo tak vášnivo na túto tému diskutuješ, keď nie si ani za, ani proti? Pre mňa je to dosť nepochopiteľné. Ja, keď je mi niečo jedno, tak sa zvyčajne do diskusie nazapájam.
a hlavne keď je zastávka každých 150 metrov (viď Vazka) zaujímavo by potom napr. dopadlo porovnanie 133, ktorá od Lanfranconi má prvú zastávku pod mostom, so 4/12, ktoré majú na tej istej trase ešte dve zastávky navyše. Nehovoriac o 59ne medzi Račkom a ŽST;)
Re #159930 barack40: prečo práve 90? prečo nie napr. 70?
prečo neurobiť výhodnejšie "dvojlístky" a "štvorlístky" aj na neprestupné lístky, prečo nie je v súčasnosti cena štvorlístka výhodnejšia ako dvoch "dvojlístkov"?
Re #159936 barack40: na cviknutom lístku máš číslo voza, číslo zastávky a čas nástupu, podľa mňa v tomto prípade by si tým mohol argumentovať ak nie u revízora, tak potom dodatočne v DPB a žiadať o zrušenie pokuty a DPB by to mal akceptovať...
Podľa mňa sa dá exaktne zistiť každé meškanie z karty v palubáku. Teda ak tvrdím ,že mi prestup zdrhol pre meškanie, tak karta by v konaní na DPB mala odhaliť, či je to naozaj tak, alebo si vmýšľam, keďže na CP mám kód zastávky.
prečo mám dojem, že máš zlý dojem? ? ja niesom apriori proti spojenie tých pásiem, ale ani niesom za, lebo som nevidel aká by bola cena tej celomestskej električenky po zrušení 1. a 2. pásmového PCL a ponechaniu iba celosieťového. Potom keď sa prípadne stanovia ceny 15 a 60min lístka, prepočítam si koľko by to vyšlo na lístky, koľko na električenku po novom a po starom (resp. ušetrená suma lístky vs. PCL) a budem môcť vyhodnotiť. Takto je to iba v rovine "plánuje sa" ale nikde niesú konkrétne čísla koľko bude čo stáť.
nuž Lesopark síce nie nejak extra obývaný ale je bližšie do centra ako napr. DNV, tak nevidím dôvod pre ktorý by mal byť mimo 1. pásma. Zaujímavé ale bude čo s DNV?! Keď bude DNV v 1. pásme, tak potom by som nenechával v 2. pásme nič, lebo zo Záhorskej Bystrice podľa chronometráže v CP si skôr o 3min na Patrónke než od Jána Jonáša obratiska L21. Ak by už niečo malo zostať v 2. pásme tak potom : DNV, Záhorská Bystrica, Lieskovec,Čunovo a Rusovce a možno aj Devín a Jarovce.
MatejBA
Inak duncik, zacinam mat pocit, ze Ftacnik bude mozno preferovat dopravu do petrzalky (hlavne) ?